|DevilBoy| Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg skulle gjørne spørre en eller annen MODERATOR som tokk vekk avataren min Greit den var for stor og jeg kopierte noen uten at jeg viste det. Men nå har jeg en ny en og vill gjerne bytte til den,men en MODERATOR har "monga" den så jeg kan ikke bytte TAKK! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jepp. Stor takk til yummy som fjerna den gigantiske avataren din. Vennligst slutt å lag kvalm på forumet. du har laget nok nå. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du kan nå sette inn avatar igjen. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vel avateren din er for stor. Grensen er 50*50, kansje en ide å følge reglene? Merkelig at ingen moderatorer har merket det og fjernet din mulighet for å ha avatar for godt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 QUOTE Du kan nå sette inn avatar igjen. Og den var litt stor, var den ikke. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Syns det er vel mye tull fra |DevilBoy|`s side nå! Finnes en haug med poster der han lager kvalm, særlig når det kommer til uvettig bruk av avatarer. Moderatorer, vennligst vurder å slå ned på dette! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 |DevilBoy|: Nå har du gått over grensa her også, føsrt har du for stor avatar, så stjeler du to stykker sine! Så kommer du HER og lager en post, du kunne heller gjort det via email eller PM! Så kommer TST å gir deg mulighet for avatar igjen, men så misbruker du din avatar rettighet ved å legge inn en stor avatar IGJEN! Så derfor fortjener ikke du å ha avatar! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Avataren din er fortsatt for stor. Jeg foreslår du bytter til en under eller 50x50 pixler. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 ta fra ham avataren da..... Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Syntes d er jævla mye mas her men greit da driter jegi avatar i d hele tatt og jeg ska slutte og kødde jeg! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 QUOTE Syntes d er fordømte mye mas her men greit da driter jegi avatar i d hele tatt og jeg ska slutte og kødde jeg! Tror jeg ikke! Du skjønner ikke helt hva du gjør som er kødd heller. Hvordan kan du da slutte Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 QUOTE QUOTE Syntes d er fordømte mye mas her men greit da driter jegi avatar i d hele tatt og jeg ska slutte og kødde jeg! Tror jeg ikke! Du skjønner ikke helt hva du gjør som er kødd heller. Hvordan kan du da slutte Jeg ville fåreslått at han byttet mailen sin til en non-exist mail, bytta til et random passord han ikke kan (lage noe babl, og kopiere det på bekreft-stedet) og logge ut! Det ville alle på forumet satt stor pris på tror jeg... Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Feilpostet. Hører hjemme under "tilbakemeldinger". Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg