aiwass89 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 jeg og en blanda gjeng på en folke høyskole har laga noen sanger og spilt første versjonen av to låter (altså wil ikke si oss 100% ferdig med de) desember - sand - så ja da gjenstår det vel bare å få respons Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg likte i hvert fall "Desember" veldig godt. Melankolsk, tenker jeg. Den høres litt uferdig eller rå ut, men jeg klarer ikke bli enig med meg selv om det er en del av sjarmen eller ikke. Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 hehe nei vi er vel ikke helt ferdig med den enda.. burde kanskje ha venta til de var helt ferdige med å legge de ut her Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Likte desember EDIT: Og sand Endret 7. februar 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "Desember" var stemningsfull, synes jeg. Kledde tittelen veldig godt. Bra jobbet. Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 vi lagga den i desember.. fikk spørsmål om vi gidda å lagge no rolig musikk som vi skulle spille i en krike... var ikke så jævli glad for det da Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) ... som om det å spille i en kirke var så ille. Bra at dere tok utfordringen, i alle fall. Endret 9. februar 2009 av Mennesket Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ... som om det å spille i en kirke var så ille. Bra at dere tok utfordringen, i alle fall. Det er jo litt spesiell akustikk :b Lenke til kommentar
aiwass89 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 joa var det men jeg og den andre gitaristen fikk ikke lov til å bruke fuzz... var litt downer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå