Moody37 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Husker fra en kassett jeg hørte i 1976-1977, når jeg var 5-6 år gammel en låt jeg husker og ikke kan få ut av hode mitt, men jeg hukser ikke hva låta eller artisten heter Jeg husker at låta til Trond Viggo Torgersen Det var en gang??!!...og en ??'' var på samme kassetten som den låta jeg leter etter på nettet. Ja, jeg kan litt av sangteksten eller refrenget, som går slik. Det er kje lett, nei det er ikke å vite hva er galt og hva er rett osv... Også synges det i sangen : Å plutselig har du sagt noe galt med det er kje rett osv... Jeg vet at han mannen som synger låta synger Kamme med en hanekam, ro i en appelsinbåt, lese i en lommebok, sitte i en sofakrok, spise en lyspære osv..., det er litt av låta jeg husker. Håper det er noen i 30-50 åra som husker den sangen og albumet fra den kassetten som jeg leter etter? Har vært meget glad hadde noen hjelpt meg med det Har søkt via nettet etter den albumet og låta uten å få et hell å finne den Mvh fra Håkon Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, kan ikke svare på spørsmålet ditt, men du kan spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg