caprisonne Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei Jeg er ny på denne siden, også lurer jeg på hvordan jeg sletter innleggene som jeg har lagt ut. Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du kan ikke slette innlegg selv, dette er noe som en moderator må gjøre. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du kan alltids trykke på "!RAPPORTER" og legge inn en begrunnelse til hvorfor du vil ha innlegget fjernet. På denne måten vil en moderator etter hvert fjerne innlegget. Lenke til kommentar
caprisonne Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Okay =) så jeg må kontakte en moderator da? hvir jeg ikke rapporterer det da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Okay =)så jeg må kontakte en moderator da? hvir jeg ikke rapporterer det da Når du rapporterer et innlegg så får vi moderatorer beskjed om hva du ønsker deg med innlegget og hvorfor du vil ha det fjernet Lenke til kommentar
caprisonne Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Okay =)så jeg må kontakte en moderator da? hvir jeg ikke rapporterer det da Når du rapporterer et innlegg så får vi moderatorer beskjed om hva du ønsker deg med innlegget og hvorfor du vil ha det fjernet Okay ;D det er fint Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er ikke dermed sagt at du FÅR slettet innlegget. Det spørs på hvor relevant det er for andre. Som i dette tilfellet, så er det ingen spesiell grunn til at vi skal fjerne et innlegg, og derfor gjør vi det heller ikke. For å få noe fjernet, så kan det f.eks være at ved at innlegget får stå, så kan du oppleve noen negative følger etc. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Etter hva undertegnede har erfart er dette ganske strengt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her kommer lenker til litt mer lesestoff for de nysgjerrige Fyldig informasjon om rapportering: wiki.diskusjon.no/index.php/Rapportering Informasjon om sletting av egne innlegg: wiki.diskusjon.no/index.php/Bruker#Kan_jeg_slette_innleggene_mine? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flott. Må begynne å lære meg til å bruke denne selv Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ser ikke hvorfor man skal kunne slette sine egen poster. Hvis de er så ille så burde man ikke lagt de ut i første omgang. Det eneste som skal slettes er det som kommer konflikt med retningslinjene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selv tenker jeg kanskje mer i form av feil posting og dobbel innlegg. Men da fjerner moderator det. Hadde blitt kaos hvis alle brukere kunnes slette innlegg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Et forum jeg var på for et par år siden hadde denne funksjonen. Ble til tider totalt kaos i diskusjonen. Brukere som fikk litt negativ tilbakemelding på utsagn slettet poster osv. Endret 8. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg