deu Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Anbefaler dette kosttilskuddet mot uren/fet hud. Virker som du har litt de samme problemene som jeg hadde. http://www.ansiktspleie.com/hudpleie/kvise...00-kapsler.html Det virker veldig bra! Hadde noen kviser, ofte sånne tørre spesielt i pannen og generelt temmelig oljete/fet hud. Etter at jeg begynte med "Ren Hud" er huden blitt _mye_ bedre, selv uten noen form for ansiktspleie (som jeg har begynt med nå). Inneholder kjerringrokk, som har mange positive egenskaper. Motvirker fedme, er vanndrivende og svettedrivende (ikke slik at du svetter for ingenting altså, men det renser ut avfallstoffer). Drikker ofte 2 l rent med vann nå, mot mye mindre før, som igjen er bra for huden og generelt også Sterkere og finere negler også, blitt kvitt hvite flekker, som betyr at kroppen har problemer med å ta opp kalsiumen effektivt. Den første perioden vil du få litt mer uren hud, men det går over etter noen dagen, er en del av utrenselsen Endret 10. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hei, siden du går nå på videregående så se kanskje på noe av dette. Eller er "pene" klær også kult. Men skal man bruke noe med v-hals burde man gjerne ha litt "muskler" Ang håret syntes jeg sånn på bildet under her, men med litt produkter som så "luggen" kommer til siden. Mitt råd til en "nerd" Endret 21. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Han hadde vel litt for kort hår til å ha en lugg, syns jeg. Uansett, mange takk for svaret ditt! Har ikke fått gjort noe enda. Fikk tak i penger, men greide å fryse på meg en forkjølelse. Jippi. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Syntes han var generelt stygg på håret. Lenke til kommentar
deu Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Må si meg enig der. Så jo maskinklipt ut + at han hadde for kort hår. Tror han hadde passa bedre i lengre hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå