Discipline Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Som tidligere nevnt i tråden, så synes jeg du skal kle deg i det du føler deg kongruent med Skatestil ala det bildet ovenfor kan se bra ut, men så lenge som du ikke er komfortabel med det blir det rart. Samtidig må du ha balanse og ikke skeie helt ut. For å sette det på spissen, så bør du ikke under noen omstendigheter gå i rosa tights, uansett hvor kongruent du føler deg med et slikt plagg Angående huden så kan du endre på kostholdet ditt. Er du som nerder flest drikker cola og knasker potetgull hver dag så kan kvisene skyldes det. Samtidig, så er du bare 16 år så det er ikke sikkert du kan gjøre så mye med huden akkurat nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hei! Jeg har diverse spørsmål angående, vel, mote og velvære, så derfor laget jeg en tråd her. Kanskje du reagerer på emnetittelen, men jeg fant ikke på noe bedre. Nerd beskriver vel ganske godt hvordan jeg kler meg og tar meg ut. Klær går mest i ting jeg får til bursdag, jul, eller noe som bestefedre og foreldre kjøper en gang i blandt. Håret mitt pleier jeg som regel å bare drite i til en viss grad. Har nettopp klipt meg og har litt voks liggende, men for å si det sånn så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med det (annet enn at det skal i håret på et vis ). Noen som har noen råd? Kanskje til hvordan jeg skal "style" det og? Så var det huden da. Kan bli ganske fet til tider, har en del kviser, og jeg er ganske bleik. Har begynt å ta solarium etter trening (3 ganger i uka), håper det hjelper litt. Noen som har noen råd her og? Jeg har selv hatt gode resultater med Aloe-Vera krem. De rundt meg sier at huden min har blitt mye renere. Når det kommer til kviser så MÅ du bytte ut Colaen med vann. Gjort det over en lengre periode og føler meg flott. Kjøpte nylig også inn en runde Biola melk med bringebær som sikkert magen liker. Nå for tiden er jeg fornøyd med meg selv. Hvor mye veier du egentlig? Jeg veier 69 kilo og mener jeg ser normal ut. Jeg er rundt 1.70+ og har en fettprosent på 1.8 mener jeg det var. Jeg mener ikke å hijacke tråden men har noen råd til meg å? Den voksen din må du se til å få inn i håret ditt med en eneste gang. Det hjelper fælt på disse jentene kan du tro Prøv å dander det rundt og se hva du faktisk liker. Be en frisør f.eks vise deg hvordan det gjøres eller følg med ekstra når frisøren din styler deg. Disse kvisene du snakker om må du rett og slett ta hånd om når de kommer. Klem til driten går vekk. Uppdajt: Etter bildene dine å dømme ser du jo allerede nå ganske allright ut. Ser ikke hva du har å klage over, men kleskjøp bør gjøres oftere Endret 8. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes forresten det hørtes mye ut å ta solarium tre ganger i uka. Burde kanskje trappe ned litt på det? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor mye veier du egentlig? Jeg veier 69 kilo og mener jeg ser normal ut. Jeg er rundt 1.70+ og har en fettprosent på 1.8 mener jeg det var. Jeg mener ikke å hijacke tråden men har noen råd til meg å? Jeg kan love deg, at du ikke har, og ikke under noen omstendigheter kommer til å få en fettprosent på 1,8. Kroppsbyggere sikter vel på rundt 4% kroppsfett før konkurranse, og det tviler jeg på at du har. Mengden essensielt fett på en herrekropp er uansett 2%, så at du har klart å slanke bort fett rundt organene dine tviler jeg på Hva har vekt og fettprosent med saken å gjøre uansett? Det finnes både fete og tynne mennesker med uren hud, og vice versa, så det er helt irrelevant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Alt er relativt og eller subjektivt, Thrice. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvor mye veier du egentlig? Jeg veier 69 kilo og mener jeg ser normal ut. Jeg er rundt 1.70+ og har en fettprosent på 1.8 mener jeg det var. Jeg mener ikke å hijacke tråden men har noen råd til meg å? Jeg kan love deg, at du ikke har, og ikke under noen omstendigheter kommer til å få en fettprosent på 1,8. Kroppsbyggere sikter vel på rundt 4% kroppsfett før konkurranse, og det tviler jeg på at du har. Mengden essensielt fett på en herrekropp er uansett 2%, så at du har klart å slanke bort fett rundt organene dine tviler jeg på Hva har vekt og fettprosent med saken å gjøre uansett? Det finnes både fete og tynne mennesker med uren hud, og vice versa, så det er helt irrelevant Jeg siterer hva jeg har fått av resulater på en lapp i forbindelse med en test av meg. Jeg sa også at jeg mener det var, noe som åpner for en fin feilrate. Mitt nye problem er at jeg ikke forstod halvparten av hva jeg ønsket å forstå av ditt innlegg. Hva som er irrelevant eller ikke kan du mer enn gjerne få lov til å fortelle meg. Etter en titt på lappen stemmer ikke det jeg sa, Her skal du få dataene servert på fat: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Body type: Standard Gender: Male Age: 15 Height: 170 cm Weigt; 68.9 kg BMI: 23.8 BMR: 7832 kj 1872 kcal Impedance: 462 (rart tegn) Fat%: 17.0% Fat mass: 1.7 kg FFM: 57.2 kg TBW: 41.9 kg G Endret 8. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Mulig det var en BMI (bodymass index) som var 1,8. Jeg har like lite peil på dette som deg da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Alt er relativt og eller subjektivt, Thrice. Hva sikter du til? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Wow, mange svar! Skater-stilen som diskutert ovenfor er jeg ikke så veldig fan av. awkward: Naturligvis kommer jeg til å gå i en klesstil jeg føler meg kongruent i. Hvis noen foreslår rosa thights som du nevnte, kommer jeg nok til å avslå forslaget ganske kjapt. Kostholdet mitt er ganske bra vil jeg si. Spiser sjelden usunn mat og drikker sjelden usunn drikke, så jeg tror ikke det er der problemet ligger. SpecialForce: Mange takk for tipsene! Skal ta en titt på sånn aloe-vera-krem. Angående kommentaren på bildet velger jeg å sitere meg selv: Jeg sikter høyere enn "ikke så gærent". TheMartine: Er ikke mer enn 7 minutter om gangen, tror styrken er ganske svak også. Er en gammel og knirkete dings som står i et rom på treningssenteret jeg trener i. EDIT: SpecialForce: Fettprosenten din er 17%, står det jo. EDIT2: Steffengd: BMI-en hans er 23.8 Endret 8. februar 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Alt er relativt og eller subjektivt, Thrice. Hva sikter du til? Din mening (tilsynelatende) om at alt annet enn preppy ikke kan være "pent". Om man liker det eller ikke er jo individuelt. Endret 8. februar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Flaringo: Løft vekter på 2.5 kilo 10 ganger hver dag. Det gir resultater. Begynn lettere og øk på. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) *slett* Endret 8. februar 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Alt er relativt og eller subjektivt, Thrice. Hva sikter du til? Din mening (tilsynelatende) om at alt annet enn preppy ikke kan være "pent". Jeg har aldri påstått noe slikt. Jeg synes mange stiler kan være kule så lenge de er gjennomført. Kommentaren min tok utgangspunkt i at trådstarter ville ha en pen stil. Skatestil er ikke pent, men som nevnt ovenfor kult. Ville han hatt skatestil hadde han spurt etter det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Etter en titt på lappen stemmer ikke det jeg sa, Her skal du få dataene servert på fat: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Body type: Standard Gender: Male Age: 15 Height: 170 cm Weigt; 68.9 kg BMI: 23.8 BMR: 7832 kj 1872 kcal Impedance: 462 (rart tegn) Fat%: 17.0% Fat mass: 1.7 kg FFM: 57.2 kg TBW: 41.9 kg G Endret 8. februar 2009 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ja. Hva tenkte du på? Jeg har skrevet rett av og ikke noe mer. Der står det som du sier 17. Flaringo: her er enda et tips: Sjekk innom Jack&Jones og se om du liker noe der. Jeg tror du hadde funnet mye du hadde likt. Evt. Be moren din om å ta en shoppingrunde med deg og gå igjennom plaggene dine og se hva du ikke liker. Endret 8. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Alt er relativt og eller subjektivt, Thrice. Hva sikter du til? Din mening (tilsynelatende) om at alt annet enn preppy ikke kan være "pent". Jeg har aldri påstått noe slikt. Jeg synes mange stiler kan være kule så lenge de er gjennomført. Kommentaren min tok utgangspunkt i at trådstarter ville ha en pen stil. Skatestil er ikke pent, men som nevnt ovenfor kult. Ville han hatt skatestil hadde han spurt etter det. Haha, gidder ikke starte en diskusjon rundt definisjonen av ordet "pent", så da sier jeg meg enig i det du sa Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Du skrev i sted at det var 1,8 men ok... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg sa at jeg mente å huske at det sto 1,8. Jeg tok som du skjønte grundig feil og har rettet det opp. Ferdig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Faen, jeg trodde du skulle selge en nerd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Det trodde jeg først også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå