akristina92 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg sikter høyere enn "ikke så gærent". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg sikter høyere enn "ikke så gærent". Nå har jeg ikke sett igjennom siden, men det kan hende du finner inspirasjon til håret her http://www.hairstylesdesign.com/hairstyles..._hairstyles.php Endret 6. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Du har potensiale! Synes ikke du så veldig nerdy ut egentlig, mer normal/småkjedelig bare. Tror du hadde passa i litt mørkere hår, hadde i alle fall jeg gjort om jeg var deg. Hva med noen av disse? Evt. med sleik. Så gjennstår det brunere hudfarge, det hjelper veldig på helhetsinntrykket, synes jeg, men det jobber du med så Endret 6. februar 2009 av deu Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hjertevarmende når folk gjør en innsats for å hjelpe til! Tusen takk til alle sammen. Skal sette meg ned og vurdere sveis nå. Kanskje jeg går for mørkere hår og, hadde vært interessant med en sånn forandring. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det er bare å prøve seg frem, men da anbefaler jeg en hårfarge som forsvinner gradvis i vask så du slipper ettervekst. Lenke til kommentar
deu Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Men ettervekst kan i enkelte tilfeller se temmelig bra ut, om man går for en rufsete sveis. Jeg hadde svart hår før, naturlig er mørkt kastanjefarga (temmelig mørkt m.a.o.). Vokste til jeg fikk lengde, dro til frisøren og klipte det. På toppen og litt i nakken ble håret mørkere enn på sidene og det ble en rå effekt, så ettervekst er ikke alltid negativt ^^ Blonde med brun ettervekst derimot..... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hjertevarmende når folk gjør en innsats for å hjelpe til! Tusen takk til alle sammen. Skal sette meg ned og vurdere sveis nå. Kanskje jeg går for mørkere hår og, hadde vært interessant med en sånn forandring. Når jeg klipte meg sist gang så søkte jeg opp noen sider på google hvor det var noen gallerier av ulike sveiser for menn. Er vel litt ukreativ, så jeg trengte hvertfall noen idéer, jeg anbefaler hvertfall å prøve å finne noen sveiser på google:) Og det var veldig moro å prøve å ordne håret på flere forskjellige måter ;p Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Takk for tips, MrVegard! Er voks alt jeg trenger for å ordne på det? Eller det kommer vel litt an på hvilken sveis jeg er ute etter? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Man må velge voks med omhu også. Jeg liker ikke "wet looken", så jeg bruker Sebastian Crude Clay. Jeg har et tykt hår, så jeg bruker hårspray i tillegg når det blir litt lengde på det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes du burde kjøre alt på skatestil, det slår det meste. Også kan du jo ha Thinkgeek-t-skjortene dine (som jeg regner med du har) under hettejakka. Bare å stikke innom Sole Service, Urban og de sjappene der og raske med seg alt som ser snassen ut. Yeeeah Lenke til kommentar
lilko Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes du burde kjøre alt på skatestil, det slår det meste. Også kan du jo ha Thinkgeek-t-skjortene dine (som jeg regner med du har) under hettejakka. Bare å stikke innom Sole Service, Urban og de sjappene der og raske med seg alt som ser snassen ut. Yeeeah Også flytte til bærum. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Nei. Det er forskjell på skater og soss. Du er bare stilforvirret. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Første gang jeg har sett/hørt noen assosiere skatestil med Bærum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hahaha! Skatere i Bærum er vel generelt sett på som utskudd. Ignorer slike utalelser Flaringo! Jeg hadde tatt meg en tur innom Brandstad også, hvis jeg var deg, virker som du liker en litt mer "moden" stil, og det har de der Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg synes du burde kjøre alt på skatestil, det slår det meste. Også kan du jo ha Thinkgeek-t-skjortene dine (som jeg regner med du har) under hettejakka. Bare å stikke innom Sole Service, Urban og de sjappene der og raske med seg alt som ser snassen ut. Yeeeah Også flytte til bærum. hah... Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis du er 12 kan du jo kjøre skatestil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Skaterstil trenger ikke være "ganstah" da, Volvom og DC har mye "ordentlig" også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Eksempelvis. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Trådstarer har allerede sagt at han ønsker en penere stil, så hvorfor ikke finne noen slike bilder istedenfor? :O Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Synes skateklær er pene, jeg Men ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå