Gå til innhold

Råd til en nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har potensiale! Synes ikke du så veldig nerdy ut egentlig, mer normal/småkjedelig bare. Tror du hadde passa i litt mørkere hår, hadde i alle fall jeg gjort om jeg var deg.

 

Hva med noen av disse? Evt. med sleik.

 

men_hairstyles_08.jpg

 

josh-duhamel4.jpg

 

2006-cropped-men.jpg

 

Så gjennstår det brunere hudfarge, det hjelper veldig på helhetsinntrykket, synes jeg, men det jobber du med så :)

Endret av deu
Lenke til kommentar

Men ettervekst kan i enkelte tilfeller se temmelig bra ut, om man går for en rufsete sveis. Jeg hadde svart hår før, naturlig er mørkt kastanjefarga (temmelig mørkt m.a.o.). Vokste til jeg fikk lengde, dro til frisøren og klipte det. På toppen og litt i nakken ble håret mørkere enn på sidene og det ble en rå effekt, så ettervekst er ikke alltid negativt ^^ Blonde med brun ettervekst derimot..... :no:

Lenke til kommentar
Hjertevarmende når folk gjør en innsats for å hjelpe til! Tusen takk til alle sammen. :)

 

Skal sette meg ned og vurdere sveis nå. :p

Kanskje jeg går for mørkere hår og, hadde vært interessant med en sånn forandring.

Når jeg klipte meg sist gang så søkte jeg opp noen sider på google hvor det var noen gallerier av ulike sveiser for menn.

Er vel litt ukreativ, så jeg trengte hvertfall noen idéer, jeg anbefaler hvertfall å prøve å finne noen sveiser på google:) Og det var veldig moro å prøve å ordne håret på flere forskjellige måter ;p

Lenke til kommentar
Jeg synes du burde kjøre alt på skatestil, det slår det meste. Også kan du jo ha Thinkgeek-t-skjortene dine (som jeg regner med du har) under hettejakka. Bare å stikke innom Sole Service, Urban og de sjappene der og raske med seg alt som ser snassen ut. Yeeeah :cool:

 

 

 

Også flytte til bærum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hahaha! Skatere i Bærum er vel generelt sett på som utskudd. Ignorer slike utalelser Flaringo!

 

 

Jeg hadde tatt meg en tur innom Brandstad også, hvis jeg var deg, virker som du liker en litt mer "moden" stil, og det har de der :)

Lenke til kommentar
Jeg synes du burde kjøre alt på skatestil, det slår det meste. Også kan du jo ha Thinkgeek-t-skjortene dine (som jeg regner med du har) under hettejakka. Bare å stikke innom Sole Service, Urban og de sjappene der og raske med seg alt som ser snassen ut. Yeeeah :cool:

 

 

 

Også flytte til bærum.

 

hah...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...