Laffe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg fikk nå nylig en cd(DVD+R) som jeg hadde ventet på(er en videofil), men når jeg putter den in i cdrommen så sier den at cdn er tom, selv om det er noe på den. Jeg har ikke noen andre makiner så jeg får ikke sjekket om det er noe galt med den eller ikke. Men finnes det slike cdr o.l. som gjør at man bare kan lese den ip visse OS'er? Så klart kan det være noe (brenne)feil med cdn. Men må bare være sikker, før jeg gjor noe med cdn :9 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Joda det er mulig, spesielt plater med Open session kan ha slike problemer. Annet kan det også være inkompatabilitet med merket plater også dessverre, har hatt dette problemet med enkelte merker selv og dette varierer fra brenner til brenner. En brenner kan fungere med ett merke og lese og skrive til mediet mens ett annet merke gir bare feil. Du kan se om det finnes nyere firmware til leseren din og se om det hjelper, hvis ikke så kan du se om du kan få brent det på en annen plate av ett annet merke og da med stenging av platen etterpå, da dette øker sjansene for at de fleste brennere kan lese den. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dersom du putter en DVD plate inn i en CD spiller, som du sier ovenfor, så vil det ganske enkelt ikke virke ... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Mhm : ) var bare cdromen som ikke hadde noe støtte for +. noe jeg ikke visste, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå