ivarwilly Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bestillte to batterier fra Mivida fordi det sto 75-100 tilgjengelig på hentelager. Ordren ble satt på vent og da jeg etterlyste etter to dager fikk jeg beskjed om at leveranse ville skje dagen etter.Så skjedde ikke og jeg sedte da øske om kansellering av ordre. Daglig leder ringte meg da opp og ga intrykk av at jeg var en idiot som ikke skjønte systemet.Han sendte videre en E-post for å presissere dette. En slik nettbutikk med en slik daglig leder kan umulig være representativ for Hardware.no og burde således vært sviset ut-Makan til kundesevice !!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jada! Flyttet til rette kategori, HW-nettverket er ikke ansvarlig for butikker her på berget.. Endret 5. februar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hvilken butikk er egentlig dette? Kan ikke finne den noe sted. [Edit] Ser at det kanskje er Movida du mener. Kanskje du kan poste den mailen her slik at vi ser hva du mener? Ellers er vel den mest riktige plassen å legge inn en slik erfaring på webshopguiden Endret 6. februar 2009 av riroil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå