mongo12345 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er da ute etter nye sanger som jeg kan sette på mens jeg trener, som sagt vektløfting. Musikk jeg hittil syns har vært veldig bra å trene til har vært sanger som og Lady Gaga - Just Dance. Trance, eller såkalt "donk donk"-musikk, passer meg også ganske bra. Grunnen til at jeg laget en ny tråd for dette er at de andre trådene som fins er fulstendig overfylt av heavy metal o.l. Helst ikke kom med slike sangforslag her, bruk heller noen av de andre treningsmusikktrådene. Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du kan jo sjekke ut House-tråden. Ellers anbefaler jeg litt hardere/raskere stuff som f.eks The Prodigy. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eye of the tiger... er det noe spørsmål? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Anbefaler, tråden: Musikk til trening. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Anbefaler, tråden: Musikk til trening. Bruk denne tråden, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg