Fiola Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Vi har en hjemmeside med mye rart som begynner her : http://home.no.net/mixzone/ Når du kommer inn på hovedsiden har vi et valg/link helt nederst som heter "Out in Space". Klikk på den. Siden det linkes til er tung og vi har derfor lagt inn en preload-side, men "preloadingen" går bare nesten i mål og kommer opp med at det er en scriptfeil - men vi finner ikke ut hvorfor. Velger du "Skip Preloading" kommer du inn på siden som egentlig skulle ha kommet opp automatisk. Kan noen hjelpe oss å få preloader'n på beina ??? :-? :-? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 tror dette scriptet bare skal brukes på bilder. Hvis du fjerner mid-filen og flash filen kan det hende den virker! Prøv dette, og hvis det ikke funker så si ifra! :wink: Lenke til kommentar
Fiola Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Det har jeg prøvd tenkte jeg først, men prøvde en gang til og fant samtidig ut at at jeg hadde skrevet gif på en jpg-fil :oops: og da rettet den feilen seg... Prøvde etterpå å sette inn igjen mid eller swf, men du hadde helt rett - de funker ikke i dette scriptet. Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå