SkinnyT Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Prøver meg på et nytt bilde jeg tok før i dag. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Litt uskaprt, prøv og skarp det opp litt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Je, men det var fint og stemningsfullt... RandiA Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Takk for tilbakemeldingene! Gjorde en kjapp justering i photoshop, ble litt skarpere nå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Synes ikke det gjør noe at det er litt diffust heller, det gir litt av stemningen... RandiA Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hmmf bare her oppe vi vil ha snø vi ikke får snø... Kunne vell tenkt meg en litt mindre kald hvitbalanse Ble litt for blåaktig Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Veldig stemningsfullt bilde, er enig i at det ikke er i det skarpeste laget, og jeg tror det hadde blitt enda finere om båtene hadde vært skarpere. Uansett topp tommel fra meg. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Likte også dette, og langt bedre enn det andre. Dog føler jeg det mangler litt luft både oppe og nede, men spesielt oppe er det merkbart litt trangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå