Gå til innhold

Hvordan har FRP tenkt å kompensere for reduserte skatter og avgifter?

Anbefalte innlegg

Prøver å danne meg en mening her. Hvordan har FRP tenkt å kompensere for reduserte skatter og avgifter?

Med tanke på hvordan forumtroll som robertaas argumenterer for god FrP politikk på dette forumet, er det vel ganske opplagt at FrP ikke har noen offentlig plan for hvordan de skal kompensere for reduserte inntekter. Det meste må man regne på selv, men det de sier rett ut at de har tenkt å leve på "overskuddet" som statsbudsjettet leverer hvert år, hvor da de totalt ignorerer det faktum at dette "overskuddet" dekker folks pensjoner i nåtid og fremtid. Den mest opplagte konklusjon av dette er at din og min pensjon er rimelig screwed, om formann Siw kommer til makten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, Nord-Korea har ingenting med sosialisme eller kommunisme å gjøre, det er diktatur der.
Nevn et sted de har kommunisme eller sosialisme uten diktatur!

Det finnes ikke, kommunismen har aldri eksistert. Det er bare syke diktatorer som sier at det er kommunisme når det helt klart er diktatur.

Det stemmer at ekte marxisme aldri har eksistert. Det man tenker på med kommunisme er mer Leninisme eller stalinisme. Marx sa aldri at vi skulle fjerne ytringsfriheten og lage et diktatur. Marx sa aldri "Hei, la oss bygge opp militære!". Marx sa at alle er lik, han var for likestilling av alle, men og kvinner, uansett hud og hårfarge. Han var mot relgion, men du var fri til å tenke selv. Han mente at fordi alt arbeidet måtte gjøres for å få samfunnet til å fungere så skulle alle ha ca samme lønn.

Kunne sikkert ha skrvet et stort innlegg her, men ta heller en titt på disse linkene:

http://en.wikipedia.org/wiki/Marxist

http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx

http://en.wikipedia.org/wiki/Communism

Lenke til kommentar
Med tanke på hvordan forumtroll som robertaas argumenterer for god FrP politikk på dette forumet, er det vel ganske opplagt at FrP ikke har noen offentlig plan for hvordan de skal kompensere for reduserte inntekter.
Er man "forumstroll" om man forholder seg til virkeligheten og ikke bare til foreldede dogmer og foreldede politiske kart?

De alternative budsjettene er tilgjengelig for både deg og trådstarter, men dere foretrekker å trolle her med deres gamle dogmer.

Det meste må man regne på selv, men det de sier rett ut at de har tenkt å leve på "overskuddet" som statsbudsjettet leverer hvert år, hvor da de totalt ignorerer det faktum at dette "overskuddet" dekker folks pensjoner i nåtid og fremtid. Den mest opplagte konklusjon av dette er at din og min pensjon er rimelig screwed, om formann Siw kommer til makten...

Forskjellen er veldig enkel. De rødgrønne vil investere i aksjer hos firmaer som Coca Cola, men Frp vil investere en større andel i infrastruktur i Norge slik at vi vil kan få bedre livskvalitet og et næringsliv vi kan leve av når oljen tar slutt. Det er et verdivalg og de rødgrønne har ikke valgt Norge.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på en som er hvit med hvite foreldre og en med foreldre som kommer fra Nigeria som har vært norsk i noen år? Skal de behandles ulikt selv om de begge er norske statsborgere? Jævla rasist.
Hvor tar du dette dra? Er det noen medisiner du går på?

Jeg tar det fra at FrP vil sende innvandrere ut av landet, selv om de er norske statsborgere. Og når de kun sender ut dem som er farget, og ikke deg og meg er dette rasisme på det groveste!

Dette er det vanligste argumentet jeg hører fra folk som har null peiling på hva FRP står for. Les litt før du slenger slik dritt omkring deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...