residenevil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hei. jeg lurer på hvordan man kan gjøre en dvd på 700mb om til 100mb omtrent. takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette vil jo selfølgelig gå kraftig ut over kvaliteten! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan jo prøve med programmet DVD Shrink. Om den klarer fra 700 ned til 100 er usikkert, men du får bruke programmet så ser du hva du kan kutte ut av menyer, ekstra språk osv. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Dette vil jo selfølgelig gå kraftig ut over kvaliteten! det går greit kan jo bare gjøre det til en større fil når jeg skal se på den så det blir bedre kvalitet Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Funker nok ikke sånn..Lager du den mindre mister du data'en for godt. Men om du skal overføre den til f.eks en liten håndholdt DVD spiller,mobil eller lignende kan du sikkert få den ned i 100 MB med greit bilde. Jeg brukte et program før som het super hvis jeg husker riktig,det kan konvertere fil-format og oppløsning og dermed også spare plass. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det går greit kan jo bare gjøre det til en større fil når jeg skal se på den så det blir bedre kvalitetDa kan du ikke bruke DVD-shrink eller lignende programmer hvis du vil gjøre det. De eneste programmene som minsker størrelsen uten å miste kvalitet, er Zip, Rar, 7zip osv. NorvegianDad: Jepp med SUPER kan du konvertere DVDen til mp4 eller lignende. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette vil jo selfølgelig gå kraftig ut over kvaliteten! det går greit kan jo bare gjøre det til en større fil når jeg skal se på den så det blir bedre kvalitet Det er ikke mulig og konvertere det tilbake etterpå... Hvor skulle kvaliteten man "fjernet" vært "lagret" i mellomtiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå