Disorder Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg vet det er akkurat likt spill, men er PS3-versjonen bedre/dårligere/like god som 360-versjonen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 dei skal vere temmelig like på alle områder etter kva eg har lest/sett Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke spilt begge, bare PS3-versjonen. Men jeg kan si at loadetiden tar litt for lang tid på PS3-versjonen med tanke på at spillet krever en 4 GB installasjon (eller var det 5 GB? Er heller ikke sikker på om det var 3 GB:p) Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har spilt begge (har det på PS3 og en venn av meg har det på 360) og jeg kunne ikke se noe forskjell. Mulig det er noe men da må man spille de samtidig for å merke det tror jeg. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Teoretisk sett bedre på PS3. Det er samme spillet, samme grafikk, men PS3 har fått noen ekstra funksjoner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Som hva da? Gjerne oppgi kilder og slikt. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mange kilder hvis du Googler. Denne er ifra Kotaku: New features include a Survivor difficulty mode, trophy support and add-on game content. The PS3 version also gets Challenge Rooms, by way of downloadable content after launch, which requires gamers to "utilize the knowledge and skills they have learned while traversing the halls of Rapture." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå