daemonphilos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Typisk altså. Får ikke redigert i oppstartsprogrammer. Trenger man privilegier i Vista? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen mulighet til å spesifisere litt bedre? Du trenger nok privilegier for å gjøre det ja. Det ser ut som du gjør det via Windows Defender i Windows Vista (kontrollpanel -> Ytelsesinformasjon og verktøy ->Behandle oppstartsprogrammer på venstre side, under oppgaver). Hvorfor har du ikke privilegier? Snakke med han/hun som har det! Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Ingen mulighet til å spesifisere litt bedre? Du trenger nok privilegier for å gjøre det ja. Det ser ut som du gjør det via Windows Defender i Windows Vista (kontrollpanel -> Ytelsesinformasjon og verktøy ->Behandle oppstartsprogrammer på venstre side, under oppgaver). Hvorfor har du ikke privilegier? Snakke med han/hun som har det! Er to driver filer som ved oppstart blir sperret av sikkerhet fordi de ikke er verifiserte. Disse får jeg ikke fjernet. Vel jeg får ikke fjernet noe i oppstartsprogrammer. Jeg er logget inn som administrator. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du en mulighet til å slette disse to filene?Dersom du ikke får slette filene tror jeg det er enklere å installere på nytt eller å prøve Systemgjennoppretting. Hvilke devices er det som trenger disse driverne? Har du lagt inn feil drivere eller noe slikt, evt hatt trøbbel med noen enheter på PC'en? Hva skjedde rett før du begynte å få disse meldingene? Jeg har selv brukt uverifiserte driver i Vista, men får aldri advarsel ved oppstart av Windows Vista. Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Når jeg sletter filene får jeg likevel meldingen om jeg vil kjøre disse. Når jeg fjerner driverne fra enhetsbehandling og starter på nytt finner den nye drivere. Men når jeg starter for andre gang kommer jommen meldingene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå