Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på skifte av "bremsevaiere"

Monna

Anbefalte innlegg

Hallo

Har en Skoda Octavia 97-modell der jeg har begynt å få ulyd fra bremsene bak. Jeg trodde det var bremseklossene som var slitt, men fikk beskjed fra verkstedet at den modellen jeg har ikke har klosser bak. I stede sa de at jeg hadde vaiere (tror det var det de sa ihvertfall... :)) Dette må jeg skifte, og skal få pris på arbeidet fra verkstedet. Er det noen som har en formening om hva som er OK pris for å få ordnet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du tromlene? Må du skifte tromlene eller håndbrekkvaier?

Nei, måtte skifte bremsevaier eller bremsereim eller noe sånt. Husker ikke hva han sa det het... :blush: Framme har jeg bremseklosser, men etter det jeg forstod har jeg ei reim eller noe framme. Høres dette helt på jorde ut eller??? :D

Lenke til kommentar
Sikkert bremsebånd det er snakk om, tar en drøy times tid om ikke det skulle dukke opp noe mer.

Nye bånd/sko koster ca 1000 kr på mekonomen, regn med litt dyrere for orginaldeler.

HAr fått beskjed om at det vil koste 1392 for dette. Da er vel ikke det så ille...???

Lenke til kommentar
Høres ut som helt grei pris. De fleste verksteder opererer med en timepris på 1000kr. Der jeg jobber er det 1300kr i timen. Dette er merkeverksted.

Nok en grunn til å ta det på et uavhengig verksted. Det jeg benytter tar ca 500,- i timen.

Det var ekstremt billig. Tror det er det billigste jeg har hørt. Priser avhenger jo av masse rart. Belligenhet, leie priser, mekanikkere osvosv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...