Galexon Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei Lurer på om det er for sent å eventuelt ringe VPV og be om å få bli innkalt til juli/august? Ønsker å bli ferdig med førstegangstjeneste så fort som mulig, og helst før de eventuelt innfører 3 års førstegangstjeneste Har de kanskje allerede satt opp listene med hvem som skal kalles inn? Noen som vet? Ønsker meg egentlig inn i luftforsvaret og synes vel egentlig "Basesett 2" eller hva det heter, høres kjekkest ut. Luftforsvar fordi jeg er flyentusiast. Takker for alle svar! Tror jeg kommer til å kontakte VPV i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg kontaktet VPV i 4 måneder før innrykk og fikk flyttet dato og tjenestested Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg kontakta de i mai og fikk bytta tjenestested. Du er TIDLIG ute om du vil inn i juli. du kunne fortsatt glatt kommet deg på mars-skola til sjø eller luft. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 jeg kontakta de i mai og fikk bytta tjenestested. Du er TIDLIG ute om du vil inn i juli. du kunne fortsatt glatt kommet deg på mars-skola til sjø eller luft. Mulig det, men jeg går fortsatt på videregående Vil bli ferdig der først Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 vel, da ringer du vpv og sier du vil inn, og når. Du har vært på sesjon ja? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp, sesjon er gjennomført og "bestått" Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sendte mail ettersom jeg aldri kom fram på telefon. Kanskje pga F16 flyet som måtte lande på gardermoen. Iallefall fikk til svar at du må vente til slutten av mars og vis du da får en innkallelse og du ikke kom inn dit du ville så kunne du sende en skriftlig søknad på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå