leedsunited Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har greid å knuse skjermen på en tre år gammel bærbar Pc, Toshiba Satellite M70-144. Skjermen har en stor innvendig sprekke som går over hele skjermen, det er fullt av striper over hele skjermen, og fargene er ødelagte. Jeg har koblet den til en annen skjerm, og da funker den helt fint. Er det noe poeng i å levere denne inn på verksted for å få den reparert, eller er det bare til å kjøpe ny? Den kostet 10 000 for 3 år siden. Specs: ATI X700 skjermkort 2 GB RAM Centrino 1,73 Ghz Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å levere den inn og få det gjort vil nok koste mer enn det smaker. Men du kan hvis du føler deg trygg på å teste selv, kjøpe en skjerm fra ebay, og så bytte selv. Fant en del her: http://shop.ebay.com/items/?_nkw=Toshiba+S...4&_osacat=0 AKIRA Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne pc'en jeg skriver innlegget på nå kostet 13K for ett år siden. Nå er den verdt ca 5-6K. Altså er vel din ikke vert mer enn 1-2K. Nei, kjøp deg en ny en du og kos deg med den Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) De to siste årene har priser på bærbare stupt så raskt at du bør absolutt kjøpe ny. Mvh, efikkan (frilens-supporter). Endret 5. februar 2009 av efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå