Gjest medlem-156924 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hei Noen som vet hvor mye dette bildet jeg har på veggen er verdt? Har sett og letet på Google men finner ikke dette bildet. Ganske så stort. Kun grafikken måler 62x55cm CA. Bildet er NR: 68(eller 60?) av 110. NAVN: Trollslottet Kunstner: Vebjørn Sand Endret 5. februar 2009 av medlem-156924 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er nok ikke verdt rare greiene. Hadde det vært en original (altså 1 av 1), og Vebjørn Sand hadde vært død, så hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er nok ikke verdt rare greiene. Hadde det vært en original (altså 1 av 1), og Vebjørn Sand hadde vært død, så hadde det vært noe annet. Takk! fant det på finn.no Du tok litt feil lurer jeg på. står Håndkontrolert på mitt også, riktig nok ikke hvilket nummer på dette på finn. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Joda, jeg kan nok ta feil, men jeg er fremdeles veldig skeptisk til at en 60 av 110 er mye verdt. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Verdien på bilde er, etter min formening, ikke verd 22.000,- Alt for mye! Selgeren prøver seg og håper noen kjøper på navn. Skulle jeg ønsket å kjøpe dette bilde kunne jeg muligens strekt meg til 7000,- Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ok! ja er vel litt enig i det! men skal ikke selge uansett, var forsikringstenkt Lenke til kommentar
CardinalOnVideo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg vet nå ikke, jeg kan godt forstå at det kan være dyrt, med tanke på at Vebjørn Sand er en av norges mest kjente malere, og opererer på internasjonal arena. Men klart, han er ingen Martin Skauen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg vet nå ikke, jeg kan godt forstå at det kan være dyrt, med tanke på at Vebjørn Sand er en av norges mest kjente malere, og opererer på internasjonal arena. Men klart, han er ingen Martin Skauen Vebjørn Sand er bare noe fnatt av noe "trendkunst". Han blir aldri stor. Det er MANGE kunstnere i Norge som er vel så dyktige, ja kanskje også bedre enn Vebjørn Sand og opererer på internasjonalt nivå. Martin Skauen har jeg egentlig aldri hørt om? Men at Vebjørn Sand aldri kommer i nærheten av hverken Munch, Thaulow, Kihle, Tidemand og/eller gude, Kavli, Fjell etc.. er derimot soleklart. Endret 27. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå