Anathema Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, Har dere noen formening om gåing kombinert med endring av kosthold til noe mer "sunt" vil resultere i å kunne miste et par kilo? Dette står til kontrast til tidligere ingen fysisk aktivitet, og relativt dårlig kosthold. Hvordan mener dere gåing bør gjøres for å optimalisere forbrenningen, slik at kiloene renner av? Andre gode tips som ikke innebærer et treningsstudio? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spis mindre + mer mosjon = mindre fett. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Samme tenkte jeg. Dette vil da altså fungere - men har dere noen tips til å optimalisere denne formen for "trening"? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøp noen fotvekter og bruk disse når du går tur/jogger. Kan evt holde i noen små vekter mens du jogger, går tur. Lite prosjekt: gå/jogg i fem minutter så fort du orker (eller noe annet) stopp når tiden er ute. Mål opp avstanden. Gjenta dette og se hvor langt du kommer etter noen uker. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøp noen fotvekter og bruk disse når du går tur/jogger. Kan evt holde i noen små vekter mens du jogger, går tur. Lite prosjekt: gå/jogg i fem minutter så fort du orker (eller noe annet) stopp når tiden er ute. Mål opp avstanden. Gjenta dette og se hvor langt du kommer etter noen uker. Jeg vil absolutt ikke brukt fotvekter o.l. da disse rett og slett fucker opp kroppen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor fucker de opp kroppen? Godt mulig du har rett, men kan være greit å skrive en grunn? Blir som å si, nazisme er bra, uten å komme med en begrunnelse. Nei, jeg bruker ikke fotvekter selv. Nei, jeg er ikke for nazisme. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har så drøyt lyst til å spore av med nazisme nå, men får prøve å la være. Kremt. Angående spørsmålet: Jo mer du beveger deg, jo bedre. Og i tillegg vil det være lurt å bygge opp muskler, som vil forbrenne fett selv når du ikke er i aktivitet. Det finnes også mat som skal være med på å øke forbrenningen. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spise sunt (også hold deg unna godteri/brus) --> spise ofte, men mindre ---> trene regelmessig (kroppen har høyest forbrenningsevene på morgenen) = gå ned i vekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå