MBrandt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Heisann. Prøvde å søke litt, men fant ikke noe tilfredsstillende svar. Tenkte jeg skulle prøve å skru ned litt på internettutgiftene mine, så i den sammenheng lurer jeg på hvor stor linje man egentlig trenger? Ting som nedlasting av store filer er ikke noe problem, da jeg ikke har noe i mot å vente litt på at det blir ferdig. MEN, vi er to stykker som spiller litt på nettet, da wow, L4D og div. Hvor langt ned kan jeg gå uten at det blir merkbart? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 6mb vil jeg si! Max ned til 4mb. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe.. Ok. Jeg har allerede 4mb. Går glatt med det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For å spille to stk uten problemer så greier du deg nok fint med 300kbit begge veier :-) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da vil jeg anbefale en linje med høy som mulig ut linje. 1mbit ut burde være nok til det bruket du beskriver. Hvilken leverandør bruker du? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hva snakker du om Samcki? Man trenger da virkelig ikke 1 mbit ut for å spille WoW og L4D? 300 kbit begge veier er nok, men ville nok sett etter en linje med minst 1 mbit ned. Noe lignende Telenor Basis (1500/400 kbit/s, 299kr) eller Get S (1250/750 kbit/s, 199kr(!)). Begge er billigste tilbudene fra leverandørene. Du kommer nok til å vente lenge på store filer ja og det er ikke så mye å spare. For en 100-lapp ekstra får du 16mbit/800 (Turbo abonnementet) fra Telenor og 3500/1000 fra Get. Endret 9. februar 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå