Tåkefyrste Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Hvis det er noen heldiggriser her i vinterlandet som allerede har mottatt et Radeon 9800pro, så post benchmarks i denne trådem. Jeg vil gjerne høre litt hvordan det yter på pc'en deres! -apollox Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hvis det er noen heldiggriser her i vinterlandet som allerede har mottatt et Radeon 9800pro, så post benchmarks i denne trådem. Jeg vil gjerne høre litt hvordan det yter på pc'en deres! -apollox Er ikke det litt vel tidlig a? 9800 pro kommer vel ikke før i slutten av april-starten av mai? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det er vel litt tidlig ja... Dessuten tror jeg denne tråden passer best i Benchmarks-kategorien. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 De første kortene kommer inn på komplett om 6 dager, ellers vet jeg at det er noen her som har fått kort de har bestilt fra utlandet... Hadde kansje passet bedre under benchmarks ja, jeg skal se om jeg får noen til å flytte tråden:) Edit: Endret navn på tråden til 3dmark scores Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har lest her på hw for en liten stund siden en som hadde fått tak i et radeon 9800 pro kort fra utlandet.....så det er noen som har det nå, men ikke mange kan jeg tenke meg :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Tenkte jeg skulle blåse liv i denne tråden igjen, da det sannsynligvis er noen her på forumet som har fått radeon9800pro nå. Post benchmarkscores, og/eller erfaringer her Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 http://www.databutikken.com/no/default.php...tId=SAPRAD98PRO de har på lager Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen som har hørt noe om en 256 mb versjon??? releasedato??? er desperaaaat Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen som har hørt noe om en 256 mb versjon??? releasedato??? er desperaaaat Er du desperaaaaat til å bruke mye penger på det kortet også? For å si det enkelt så merker du nok ingen forskjell mellom 128MB og 256MB i bruk. Kan og tenke meg at 128MB versjonen av radeon9800 har raskere minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå