furiousanimal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei, jeg bruker DvD Shrink og autogk når jeg skal rippe og skifte filmene til avi fil. Problemet er at når jeg ripper dvd med DvD shrink får jeg opp masse .vob og .ts filer, og jeg vil gjerne ha hele filmen i en Avi. file. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.doom9.org/autogk.htm Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Vet hvordan man gjør det der, men det beskriver jo ikke helt det jeg lurer på. For det står jo ikke der hvordan jeg får hele filmen i en Avi file. For når jeg ripper så kommer det som sagt mange filer med TS. og VOB. der man må åpne en fil for å få begynnelsen på filmen og så må man trykke videre etter den delen er ferdig. Så hvordan er det mulig å få hele filmen i en Avi fil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jo, guiden (nærare bestemt steg 2) beskriver akkurat det du lurer på, men eg ser no at den er litt utdatert. Det vil seie, AutoGK har endra seg sidan den vart skrive. Som det er skildra her, skal ein velgje ei .ifo.-fil frå DVD-mappa som input-fil, det er tydelegvis ikkje mogeleg å velge ei heil mappe som input. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jo, guiden (nærare bestemt steg 2) beskriver akkurat det du lurer på, men eg ser no at den er litt utdatert. Det vil seie, AutoGK har endra seg sidan den vart skrive. Som det er skildra her, skal ein velgje ei .ifo.-fil frå DVD-mappa som input-fil, det er tydelegvis ikkje mogeleg å velge ei heil mappe som input. Jo sant det, men sa jo at jeg brukte DvD Shrink å ikke DvD Decrypter. Så da får jeg ikke opp noen .ifo fil Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 er det kanskje lurest at jeg bruker dvd decrypter da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eg var av den oppfatning at DVD Shrink og DVD Decrypter gjorde praktisk talt det same, so eg rekna med utgangspunktet var det same. Kan vere eg tok feil der, beklager det. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Eg var av den oppfatning at DVD Shrink og DVD Decrypter gjorde praktisk talt det same, so eg rekna med utgangspunktet var det same. Kan vere eg tok feil der, beklager det. Ja det trodde igrunn jeg å, men jeg skal prøve DvD Decrypter nå for å se om det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå