Itw Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Klarer ikke selv bestemme meg om dette er noe... Er liksom skyen som lager hele bildet, så er i tvil av den grunnen.. Er det egentlig bare ett eller to kjedlige bilder? Har to versjoner... Endret 7. februar 2009 av Itw Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Likte helt klart det nederste bildet best, med høy himmel og blåtone! Fint og lunt det øverste, men min store favoritt er nok det smale. Veldig artig spill på himmelen, vet du noe om ha det var? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Så vidt jeg vet bare en sky? Ja nederste er min favoritt også, blir ett par lag med farger der så.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 OT: Den skyen er nok en kondenstripe fra et jetfly. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg likte best det øverste, men skyen forsvinner litt i bildet. En crop kunne nok gjort seg. Det andre bildet er liksom bare skyen og dermed blir det ikke så interessant, for min del i alle fall. Det øverste er et helt ok landskapsbilde med fine farger. Hvis du får plassert skyen en finurlig plass via en crop kunne det kanskje blitt enda litt bedre. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Likte det nederste bildet klart best. engi i at det er skyen som gjør bildet. I det øverste er den mer forstyrrende. Likte det smale unsnittet i det siste bildet. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Nederste er best. Nettopp fordi det er skyen som gjør bildet, akkurat som du sa. Det første bildet har ikke noen (andre) elementer som forsvarer å ta med så mye 'annet'... Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ja er nok enig med dere at nederste er best... Eneste jeg kunne tenkt meg med den øverste som ville gjort den bedre, er om man hadde undereksponert så fjellene kun ville vært siluetter? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Likte også det nederste best, og det er nok kondensstripen etter et fly. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Haha, digger den nye tittelen på bildet ditt Og, ja jeg vet at du måtte lage en ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå