Gå til innhold

Seagate Barracuda 7200.11 problemer?

Fapse

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt en Seagate Barracuda 500gb 7200.11 fra NetShop i dag. Leste litt om den etter jeg hadde kjøpt den og fant ut at mange har mye problemer med Seagate diskene. Jeg har ikke hentet hardisken enda fra hentebua. Spørsmålet er da om jeg burde avbestille hardisken og kjøpe en annen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får du trøbbel, skulle du ønske at du ikke hadde handlet på NetShop. Anbefaler ikke å kjøpe annet enn sikre ting derfra.

Selv om du har hatt trøbbel en gang, så behøver det ikkje være trøbbel for alle andre i hele verden vettu ;)

Eneste sjappa jeg har hatt problemer med er Amentio :!:

Lenke til kommentar

Den jeg kjøpte var helt fantastisk. Se i inlegget mitt lenger oppe.

Synes NetShop er et bra sted å handle fra. Ingen problemer så langt. Navitel er nok det beste stedet jeg har handlet da, men faktumet av at man ikke kan hente varer derfra (blir sendt i posten) gjør at NetShop er et smart alternativ for meg i Oslo.

Lenke til kommentar

Synes NetShop er et bra sted å handle fra. Ingen problemer så langt. Navitel er nok det beste stedet jeg har handlet da, men faktumet av at man ikke kan hente varer derfra (blir sendt i posten) gjør at NetShop er et smart alternativ for meg i Oslo.

Jeg endte opp med denne jeg og, men rakk ikke hente den på netshop i dag. Bra du er fornøyd:)

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med denne jeg og, men rakk ikke hente den på netshop i dag. Bra du er fornøyd:)

Du kommer ikke til å angre ;) Den er UTROLIG stille og kald. Etter 2 timer med Far Cry 2 var disken på 25 grader. Synd at skjermkortet mitt bråker så mye. Har nesten lyst til å høre den svake viskingen fra hardisken i stedet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...