pumaen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Dreier alt seg i livet om sannsynlighetsvurderinger forutsetter det at disse vurderingene alltid er korrekte og at ting alltid går som forventet. En logisk kortslutning. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva med dem som ikke vill gjenta forbrytelsen og angrer og vill prøve og rette opp livet etter fengselsstraffen. De bør slippes fri etter endt soning og suksessfull behandling. Det er jo greit. Men hva med det registeret. Har de vært på den så slipper man aldri fri. Folk vill alltid vite hva man har gjort. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 *snip* Over folk som er utro. Folk som snylter i stor stil. osv. Ikke lovbrudd, så derfor ingen register. Men jeg er enig med deg. Skal vi først begynne med Krimregister så sfår vi også få opp register på fyllekjørere, voldtekstmenn, drapsmenn og svindlere. Lenke til kommentar
Farmand Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Synes det virker lite lurt med ett slikt register dersom det skal gjelde kun pedofilidømte. Gjelder det alle som er straffedømt er det noe annet. At de er tilgjengelig med navn er helt greit spør du meg, men å legge ut personlig fotos og hjemmeadresse lukter det fort heksejakt av Endret 10. februar 2009 av Farmand Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Synes det virker lite lurt med ett slikt register dersom det skal gjelde kun pedofilidømte. Gjelder det alle som er straffedømt er det noe annet. At de er tilgjengelig med navn er helt greit spør du meg, men å legge ut personlig fotos og hjemmeadresse lukter det fort heksejakt av Blir heksejakt uansett, det vanlige mennesket tviler jeg på greier å forholde seg til slik informasjon på en saklig måte. Men hvorfor er pedofile fritt vilt og ok å legge ut på slike sider, men ikke andre? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Synes det virker lite lurt med ett slikt register dersom det skal gjelde kun pedofilidømte. Gjelder det alle som er straffedømt er det noe annet. At de er tilgjengelig med navn er helt greit spør du meg, men å legge ut personlig fotos og hjemmeadresse lukter det fort heksejakt av Blir heksejakt uansett, det vanlige mennesket tviler jeg på greier å forholde seg til slik informasjon på en saklig måte. Men hvorfor er pedofile fritt vilt og ok å legge ut på slike sider, men ikke andre? Les det han skrev én gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå