Gå til innhold

Hvordan skal jeg få lagt til underteksten (.srt) på filmen?

jdh1234

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som aner hvor man kan legge inn SRT fil (subtitles) på Windows Media Player?

Vet at det går ann med VLC, men skal brenne over til dvd, og vet ikke hvordan man brenner fra vlc såe ..

også, når man brenner til dvd, skal jeg bare legge SRT inn på dvd'n sammen med filmen?

tnx anyway

Endret av datating
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Noen som aner hvor man kan legge inn SRT fil (subtitles) på Windows Media Player?

Vet at det går ann med VLC, men skal brenne over til dvd, og vet ikke hvordan man brenner fra vlc såe ..

også, når man brenner til dvd, skal jeg bare legge SRT inn på dvd'n sammen med filmen?

tnx anyway

k light mega codec pack.

Google it.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tipper du bare kan legge den sammen med videofila, men filene bør sikkert hete det samme.

Personlig bruker jeg ConvertXtoDVD.

http://www.vso-software.fr/faq/add_subtitl...tles_to_dvd.php

laster ned ;) takker

Brenn video filen og srt filen på en plate. Bare sørg for at filene har samme navn. Du kan brenne platen som vanlig data plate med Windows eller Nero sitt brenne program feks. Og etterpå så åpner du bare platen i VLC. Om du bruker programmer til å konvertere filen så mister du litt av kvaliteten hver gang du ripper den. Men om poenget er å kunne se den på en vanlig dvd spiller så må du konværtere filene. Da er programmet som ble nevnt over helt greit.

:innocent:

Endret av The_Saint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...