Ördög Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) syns jeg hører at apple sine advokater rasler med sablene. Det ser veldig likt ut som Apple sine menyer (trodde det var bilde av en ny Apple mobil eller lignende). Men lykkes de med og forbedre menyene til apple og unngår søksmål har de gode muligheter for og lage en veldig god mobil. Endret 6. februar 2009 av Ördög Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 rart, hvor mange som prøver å etterligne iPhone. Kunne kanskje tenkt meg å kjøpe den der telefonen, hvis LG åpner sin egen versjon av App Store. *host* *hark* Lenke til kommentar
Newton Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så jo stilig ut denne her da, får bare håpe det er ekte metallramme og ikke billig "look alike" plast. De går jo i Apple sine fotspor her, men iPhone har jo sine klare svakheter som dårlig kamera og batteritid, så dette kan jo bli en av de omtalte "iPhonekillerne" hvis den leverer på disse områdene Fin telefon, og LG er flinke med kamera, det skal de ha. Men ingen iPhone-killer, eller killer av noe som helst. Jeg ville ikke hatt for store forhåpninger når det gjelder batteritid siden LG har sine klare svakheter her. Vi snakker om godt under halve taletiden med en telefon som KC910, sammenlignet med iPhone. Dessuten så har vel LG lite å stille opp med når det gjelder touch-grensesnitt, OS og softwareutvalg. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ordet "nye" nevnes ganske ofte i denne artikkelen, men se her da -- det er iPhone-menyen, bare styggere. Wohoo! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ordet "nye" nevnes ganske ofte i denne artikkelen, men se her da -- det er iPhone-menyen, bare styggere. Wohoo! Det er ingenting nytt med Iphone menyen. T68i var først ute med rutenett meny. Endret 6. februar 2009 av Svedge Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Enig med genser, synes den ligner mer på nokia 5800 enn iphone. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den er definitivt mer lik Iphone enn min Nokia 5800! Men Iphone har jo en helt knall meny. Så om LG har klart å å fylle denne telefonen med litt annen snaks så kan det hende jeg prøverkjøper denne. Akuurat nå er jeg mest sulten på N97.....men det er langt frem i tid! Lenke til kommentar
IltePilt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lik Iphone, men nå er det da ikke noe nytt med ikoner på hovedskjermen, det er da veldig normalt. Lenke til kommentar
95mats Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som vet når denne mobilen kommer i butikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg