EinarEriksen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne nye LG-mobilen har dukket opp på ryktebørsen, og vil sannsynligvis lanseres denne måneden. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Steike, trudde det var Apple menyen. Lenke til kommentar
Muse Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen ide om hva prisen blir? Kanskje samme prisklasse som renoir? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Ny LG-mobil med nye Iphone-menyer", skulle artikkelen egentlig hett. Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er ikke dette HiPhone? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skuffet over LG nå. Hadde håpet at de ville slippe en knallmobil med Android, ikke en iPhone-klone.. Renoiren min ligner nok som det er utseendemessig, om de ikke skal begynne å etterligne menyene også.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Ny LG-mobil med nye Iphone-menyer", skulle artikkelen egentlig hett. og startet enda en iphone flame tråd? nei takk forøvrig tror jeg oppløsningen blir mer 480 x 720, i det minste så lenge telefonen blir holdt på høykant uansett, stå på LG Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå synes jeg LG har kommet og kommer med mange fine mobiler Har aldri testet en LG mobil før, men jeg ryker nok på en snart! Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Weeeeeey! :D Min neste Mobil :D Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) den.... var nydelig Endret 5. februar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm. Jaja, blir spennende det her, men som andre håper jeg LG, som er veldig gode og etablert på markedet for trykkfølsomme skjermer, satser mer på smarttelefoner. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 heh, enkle, primærfargede ikoner. tut og kjør Lenke til kommentar
3evel Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 helt enig, men synes de fleste nye trykktelefonene har hermet litt etter iphone menyen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hvis informasjonen i artikkelen er riktig, går de nå altså ned på antall megapixler (i forhold til KC910). Forhåpentligvis betyr det at de isteden utvikler optikken i kameraet slik at vi endelig kan få et skikkelig bra mobilkamera. Tviler egentlig på det, men man kan jo håpe. Endret 5. februar 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
mr_vegum Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så jo stilig ut denne her da, får bare håpe det er ekte metallramme og ikke billig "look alike" plast. De går jo i Apple sine fotspor her, men iPhone har jo sine klare svakheter som dårlig kamera og batteritid, så dette kan jo bli en av de omtalte "iPhonekillerne" hvis den leverer på disse områdene Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Å fyyy, å fyyy!!! Det er iphone rip-off, saksøk LG!! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg tenkte på en viss epletelefon, jeg og. Men iphone vs denne kan vurderes kjapt for min del: iphone skjerm som jeg ikke fordrar vs en telefon som forhåpentligvis har bedre skjerm. Ikke at jeg har tenkt å kjøpe denne, eller at jeg vurderer telefoner utifra skjerm, men iphone er på grensen for min del. Sjerp dere Apple Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 helt enig, men synes de fleste nye trykktelefonene har hermet litt etter iphone menyen Jeg syns de fleste har hermet etter SE T68i: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mange idiotiske kommentarer her. Slutt med maset om "iPhone-klone". Alle låner idéer fra hverandre og bygger videre på disse idéene. Jeg synes mobilen så interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg