DurinVIII Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hejsa, driver for tiden og skal kjøpe ny mobil. Per nå har jeg kontantkort fra Telenor, og har hatt det samme nummeret i 7-8 år. Nuh, det er helt uaktuelt for meg å skifte bort det nummeret jeg har. Hvordan skal jeg gå fram hvis jeg nå skal kjøpe meg en ny mobil, og ha f.eks. Tele2 Champion, og beholde det samme nummeret? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fult mulig tar ca 14 dager men dette har du sikkert funnet ut alt:) Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gå til butikken, kjøp telefonen, og bestill portering av nummeret. 14 dager senere er nummeret aktivt til Tele2. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Har jeg da et annet nummer de 14 dagene? Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 du bruker kontantkortet du har i dag med det samme nummeret frem til porteringsdatoen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Men, jeg vil jo gjerne kjøpe en telefon som har et abbonement inkludert i prisen. Ellers må jeg vel fort betale gudveit-hvor-mange-tusen mer for telefonen. Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men, jeg vil jo gjerne kjøpe en telefon som har et abbonement inkludert i prisen. Ellers må jeg vel fort betale gudveit-hvor-mange-tusen mer for telefonen. Ja det koster ikke noe ekstra å portere nummeret ditt øver. Når du har kjøpt den nye tlf med abn. så tar det mellom 10-14 dager før det nmr ditt er portert til den nye operatøren din. i mellom tiden bruker du den tlf du har som vanligt. Når alt er i orden tar du bare simkortet ditt fra den gamle i den nye, eller du får et nytt et. Betaler altså ikke noe ekstra for dette. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Okai, kjøp og porter nummer, og resten går seg til. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå