amdal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei! Jeg skal gå til innkjøp av en ny PC-skjerm, 26" vel og merke. Jeg driver med hardcore gaming, og en del 3d-modellering / bilderedigering. Står i skrivende stund mellom to skjermer, Samsungs T260 og LGs W2600H. Budsjettet er 4200kr maks siden dette er ca prisen på T260, og jeg ikke går over dette. Stusser litt over hardwares test av T260 ang. farger mot synsvinkel. Hadde satt pris på erfaringer og anbefalinger. Takk Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva med HP W2558HC noe jeg skal gå for kjennes ut som HP ligger litt foran samsung på pc fronten Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 LG'en knuser all konkuranse da den er basert på et s-ips panel, innsynsvinkelen og fargene vil være utrolig mye bedre på den enn på allt annet. 2600h-bf eller noe heter modellen med s-ips, koster ca 4400kr. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) T serien til samsung er kanon Ikke kjøp HP har byttet to ganger nå pga støv bak panel umulig å få vekk!! Endret 13. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå