Larsenio Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Å,hadde ventet meg kryss-knytt marineblå blazer og sleskt glis Ja det var jo en fin fender, om den ikke blir brukt til dèt kan den jo brukes som motiv! Fine linjer og klart og fint bilde. Men gir meg vel lite annet enn det... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe... Neida, bare en vanlig blære. Ingenting spesielt med bildet, synes det kun var litt morsomt. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Ja,det var morsomt,kan jo alltids brukes til noe;som et fint fotomotiv. Veldig bra eksponert,flott skarphet. Larsenio:Han du tenker på er kanskje fender på Kiel-ferga. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 dette var noe uventet Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Min første tanke er nå at den fendern har jo overhode ingen misjon der? Ellers så ble det sorte og mørke blåe litt for lite informasjon i? Kan hende min skjerm trenger en kalibrering da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå