sttrons Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Var ute å tok dette bildet i dag, var begynt å bli litt mørkt, og tåkete, så tenkte jeg skulle prøve å få til en litt "gammel" effekt ved hjelp av høy Iso og s\h. Den pilaren i elva der, er restene av et tømmerfrakte sak. (tømmer som sammles opp i elva der det er mulig å få bil til) syns selv bildet er bra, men sånn er det vel alltid. så fyr løs med kritikk =) Ny versjon: Edit: ny tittel og litt mere info om hva det er Endret 6. februar 2009 av sttrons Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Syns kanskje ikke det du prøvde å få fram her, med "gammelt-bilde-look" lyktes noe særlig. Ser bare ut som det snør... Men hederlig forsøk da, og litt historie med på kjøpet! Kanskje andre liker det bedre? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Du gjorde i så fall helt rett i og fortelle historien, ellers hadde det vært ett kjedeligt bilde. Ikke det for min del tar det ikke helt av, da det er sammle tømmer saken som er i fokus i bildet, og den er ikke veeeeldig intresang for meg. Likte sort hvit veldig godt da, men for og få det til og se gammelt ut.. Men ang bildet skulle du lagt til en litt rød/brun tone i, slik gammle bilder har så tror jeg "gammelt bilde" hadde sotte bedre. Og litt vingnetting? Endret 5. februar 2009 av Itw Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 takker for kritikk... Tok og gjorde et nytt redigerings forsøk, på å få til den "gammel" efekten litt bedre. ellers vil jeg gjerne ha kritikk på komposisjon, og hva jeg ellers kunne gjort. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes det øverste s/h bildet var veldig fint, det ga meg en rolig følelse. Men du skulle kanskje hatt motivet litt lenger til høyre? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Synes absolutt v2 er mer virkningsfult enn den første. Kanskje du kunnet forsterket effekten du er ute etter ytterligre ved å prøve et annet format? Kvadrat? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 takker for videre kritikk. Hvis jeg har forstått lightroom riktig, så skal den pilaren være sånn tåli i det gylne snitt. (ligger i kryssnings punktet på de strekene i crop funksjonen) derfor jeg bruker det formatet, og at den ikke er lengre mot høyre.. er åpen for mere kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå