sphaa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har tenkt å bygge meg en HTPC, og jeg har "nesten" bestemt meg for å bygge alt inn i "Antec Fusion HTPC Enclosure" kabinettet. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386475 Men før jeg bestemmer meg 100% så har jeg noen spørsmål. - Hvor høy kan CPU kjøler maksimalt være? - Er det plass til et OK skjermkort? - Hvordan kobles "volumeknappen" i front til lyd / hovedkort? Må det kjøpes et spesielt lydkort, eller fungerer alle lyd \ hovedkort? - Vil fronten av DVD drevet vises, eller følger det meg en slags plate man kan sette i front av DVD-drevet slik av det passer i lag med resten av kabinettet? - Er det noe annet som bør nevnes i forbindelse med dette kabinettet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette er jo et av de mest populære HTPC kab. i Norge. Les review @ SPCR for å finne ut mye av det du lurer på (enda mer i forumtården til SPCR) Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 .- Hvor høy kan CPU kjøler maksimalt være? ca 11 cm, Scythe Ninja Mini er perfekt for dette kabinettet. - Er det plass til et OK skjermkort? Ja, men hvis du skal sette inn high end skjermkort ville jeg kjøpt Antec Fusion Remote Max. (Max har egen utlufting for skjermkort). - Hvordan kobles "volumeknappen" i front til lyd / hovedkort? Må det kjøpes et spesielt lydkort, eller fungerer alle lyd \ hovedkort? Jeg har ikke testet dette, men antar at det virker med alle lyd/hovedkort. - Vil fronten av DVD drevet vises, eller følger det meg en slags plate man kan sette i front av DVD-drevet slik av det passer i lag med resten av kabinettet? Nei fronten vil ikke vises. Pass på å kjøpe en dvdspiller med ejectknapp som ikke er nedsunket. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er dybden målt på dette kabinettet inkludert volumknappen? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for svarene obergeru!! Nå fikk jeg vite alt jeg trengte for å gå til innkjøp av HTPC:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå