einaros Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Canon EOS 5d Mark II 1/50 sec f/8 iso 200 16-35 f/2.8L II @ 28 Endret 5. februar 2009 av einaros Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 syns bildet var fint, men kunne gjerne vært eksponert en del mørker, slik at ikke snøen ble utbrent. kunne også vært litt mere luft over treet, og vært plasert litt mer mot venstre. er hvertfal mine meninger =) Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Enig, Alt for lyst. Fint motiv og pent landskap da... Så er det noe jeg ikke helt klarer å sette fingeren på , men tror det er et eller annet med der himmelen møter trærne. . Ser ut som en slags HDR, glød på en måte. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 kunne gjerne vært eksponert en del mørker, slik at ikke snøen ble utbrent. Snø *er* hvitt, selv om mesteparten i bystrøk har en jevn brun/sort-farge Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Riktigt at snøen er hvit, men det pleier å være noe detaljer, grunnet at det ikke er hen helt jevn flate. bli som regel noen skygge nyanser da. som f.eks der hvor fotsporene rundt treet er, og langs elve kanten er det noen spor, ser de i refleksjonen, som liksom svinner henn Lenke til kommentar
einaros Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Neida, jeg er enig i den. Første redigering etter import var gjort på en litt vel lyssvak skjerm, men nå er det oppdatert -- og forhåpentligvis forbedret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå