Gå til innhold

Xbox 360 fra Platekompaniet, pakkeforskjeller

collderter

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt litt på om jeg skal skaffe meg en Xbox 360. Var en snartur innom Platekompaniet i dag og så de hadde sånne pakker hvor du får konsoll + et spill. Det var to forskjellige pakker til samme pris og lurer litt på hva forskjellen er. En av pakkene var en Pro og du kunne velge mellom 4 spill. Den andre var en Premium med et valgfritt spill opp til 600 kr.

Jeg har desverre ikke mulighet til å dra tilbake for å spørre før om en uke, men jeg ble veldig nyskjerrig, så jeg lurer på om noen her vet noe om dette? For jeg mener å huske at Pro og Premium er det samme? Jeg skjønner ikke dette helt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Premium og pro er det samme faktisk :O

Xbox 360 kan kjøpes i fire utgaver: Core, Arcade (Arcade tar over for Core), Premium/pro og Elite (Elite-utgaven ble lansert i 2007). Førstnevnte består, i tillegg til selve konsollen, kun av en ledningsbasert kontroller og en audio/video-kabel med SCART-adapter. Arcade består av 256 MB flashminne, trådløs kontroller, 5 arkade spill (UNO, Pac-Man Championship Edition, Luxor 2, Feeding Frenzy, Boom Boom Rocket), mens Premium/pro inneholder trådløs kontroller, harddisk (20 GB(Denne blir erstattet med 60 GB i løpet av August 2008)), hodetelefoner, HD-klar audio/video-kabel med SCART-adapter, Ethernet-kabel og fjernkontroll. Sistnevnte er svart med 120 GB harddisk, mulighet for full HD kvalitet og den leveres med en HDMI-kabel (High-Definition Multimedia Interface) i tillegg til å ha alt Premium-versjonen har.
Endret av westli
Lenke til kommentar

Emnefeltet ditt har blitt endret for å hjelpe deg som er ny her inne på forumet. Vi har egne retningslinjer for emnefeltet, og vi er relativt nøye med at emnefeltene våre i dette forumet er velbeskrivende, og gjenspeiler mest mulig av det aller første innlegget i tråden. For mer informasjon om våre retningslinjer kan du lese her; https://www.diskusjon.no/guidelines. Da gjenstår det bare å ønske deg velkommen til forumet. Håper du vil trives!

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Jeg lurte litt på om kanskje de bruker Premium på eldre modeller og pro på de nyeste 60gb modellene med HDMI? Det virker jo litt logisk siden prisen er den samme, men på Premium kan du jo velge så og si hvilket spill du vil mens på Pro kan du bare velge mellom 4 (mener det var 4 i hvertfall.)

Noen som vet mer om dette? Ble veldig nyskjerrig nå, men får jo ikke sjekket det før om en uke!

(Og takk Patience, skal lese meg opp på retningslinjene.)

Lenke til kommentar
Kjøp deg premium, så får du med komponentkabler om jeg ikke tar feil. Dessuten er det sikkert lavere sjans for RED RINGS OF DEATTHHH

Arcade er enda de eneste som hittil har fått den nyeste teknologien (jasper) så hvis man frykter rrod er arcade det beste kjøpet.

Lenke til kommentar
Kjøp deg premium, så får du med komponentkabler om jeg ikke tar feil. Dessuten er det sikkert lavere sjans for RED RINGS OF DEATTHHH

Premium er den eldre versjonen av de to så velg heller pro, men begge versjonen har samme chipset så det bør ikke være noen forskjell. Eneste grunnen jeg kan komme på som kan være forskjellen er at premium ikke har HDMI noe pro har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...