Gå til innhold

Enkelt "File upload" script med slette funksjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Leter etter ett script der jeg kan laste opp filer via web.

* Det må ha mulighet for flere filer (gjerne der jeg kan velge flere på en gang ved å holde Crtl inn)

* Opprette mapper

* Slette filer/mapper

* Ikke ha noen form for passord eller innlogging

Har søkt igjennom hotscripts, Google og her på forumet, søkt og testet mange forskjellige, men ingen som har disse mulighetene....

Noen som har tips? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Leter etter ett script der jeg kan laste opp filer via web.

* Det må ha mulighet for flere filer (gjerne der jeg kan velge flere på en gang ved å holde Crtl inn)

* Opprette mapper

* Slette filer/mapper

* Ikke ha noen form for passord eller innlogging

Har søkt igjennom hotscripts, Google og her på forumet, søkt og testet mange forskjellige, men ingen som har disse mulighetene....

Noen som har tips? :yes:

Du vil finne det på google hvis du prøver. Kanskje noen du må betale for.

Det enkleste er å sette opp en ftp server.

IMO så er dette et forum om PHP kode (programmering) ikke applikasjoner. Du kan jo forsøke under Webprogramvare.

Lenke til kommentar

Hvordan har du tenkt at man skal greie å slette sine egne filer om man ikke har noen form for innlogging? Og om alle som bruker denne siden lager en mappe for hver ny fil, hvordan vil det da bli på serveren? et evig rot, i guess.

Lenke til kommentar
Hvordan har du tenkt at man skal greie å slette sine egne filer om man ikke har noen form for innlogging? Og om alle som bruker denne siden lager en mappe for hver ny fil, hvordan vil det da bli på serveren? et evig rot, i guess.

Med dette scriptet er det fult mulig.

Jeg har ikke skrevet noe om hvor mange som skal bruke dette, eller hvordan det skal brukes, så hvordan det blir seende ut på serveren får bli min sak ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...