John-86 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Halla folkens Jeg spiller litt fifa08 innimellom, men hver gang jeg er på EA Online så sliter jeg med og finne motstandere som jeg kan spille imot.Eller ikke direkte sliter, men jeg får stadig vekk opp en ny motstander som fryser helt.samme skjer med meg da jeg ikke kan velge lag. Så det jeg lurer på er om dette kan ha noe med att PS3 konsollen min er en hong kong versjon og att den prøver og koble meg oppimot spillere i den regionen? spillet er kjøpt i norge. Dette er ikke ett STORT problem, men utrolig irriterende Edit:Har Telenor Turbo 12mb linje så det kan ikke ha noe med internettet å gjøre Endret 5. februar 2009 av JohnErik86 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ingenting med konsollen eller noe annet. Kanskje fordi at ingen spiller Fifa 08 lenger Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Har ingenting med konsollen eller noe annet. Kanskje fordi at ingen spiller Fifa 08 lenger Seff blir det vanskeligere nå som alle har 09.får 09 i posten i morra men thats not the reason, fordi det samme skjedde når 08 var nytt Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er rett og slett nettet ditt det er noe galt med. Nettverksinnstillingene må justeres på så ordner det seg. Gikk gjennom det samme selv, på 09 =) Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Det er rett og slett nettet ditt det er noe galt med.Nettverksinnstillingene må justeres på så ordner det seg. Gikk gjennom det samme selv, på 09 =) Husker du hvilke justeringer du måtta gjøre? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilken NAT har du på ps3 din? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 DOh..skulle akkurat til å spørre.... Tiiiiiiipper du har Nat3 Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvilken NAT har du på ps3 din? Har Nat Type 2 ser jeg her nå. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hm. Da burde det jo egentlig funke. Men du kan jo prøve å åpne noen porter? Eller så kan du sette routeren din i DMZ, men husk og bare sett det til at det er PS3 som er i DMZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå