acer290 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Mitt nye Pentax DA*300mm objektiv, 1/350 f4,0 uten stativ. Cropet i LR, + sharpening. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Likte det Du kunne kankskj kuttet bort litt vann på høyre side, så det blir jevnt? Endret 5. februar 2009 av Kristian. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Til å være stokkand-bilde, er det av de bedre. Det skiller seg ut fra resten. Om ikke dette er "Anda fra Helvete", så vet ikke jeg hvem det er... :-) Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Artig "positur" på anden Jeg ville gjerne hatt med litt mer i nedre kant slik at ikke refleksjonen ble kuttet. I tillegg burde du nok kuttet vekk litt vann på høyre side slik at bildet blir mer symmetrisk. Ellers ser det veldig bra ut. Trygve Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Tusen takk for ris/ros. Ser det nå at det er litt mer vann på høyre side, ikke tenkt på det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå