Morgh Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har et lydproblem med laptoppen min. når jeg plugger i strøm adapteret så lager pcn merkelige pipelyder... hva kommer dette av? lydene kommer hvis pcn jobber. lydene er ikke der hvis pcn bare står å går. edit: Pipingen kommer ifra der strømmen er koblet til takker for svar Endret 5. februar 2009 av Morgh Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har et lydproblem med laptoppen min. når jeg plugger i strøm adapteret så lager pcn merkelige pipelyder... hva kommer dette av? lydene kommer hvis pcn jobber. lydene er ikke der hvis pcn bare står å går. edit: Pipingen kommer ifra der strømmen er koblet til takker for svar Du hører kun de pipelydene hvis hard disken jobber? Hvis det er tilfelle, så vil jeg mistenke at hard disken er i ferd med å ta kvelden for godt. Finn ut hvor hard disken er montert, er den montert i nærheten av ladeporten, kan som sagt lyden komme derfra. Men hvis du ikke hører noe når laptopen kjører på batteri og hard disken jobber, er det mulig det er noe galt med ladeporten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå