Dewil Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) "Going off the rails on a crazy train" synger Ozzy Osbourne i Black sabbath. Det er lenge siden låta ble skrevet og spillt inn, nå har det tydligvis sporet av... Litt usikker på om det er for mørkt. V2 Endret 5. februar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Det så litt undereksponert ut her, men så er jo jeg på jobb og ser på en ræva skjerm som har en tendens til å være alt for mørk... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Syntes rekkverkene ble for mørke, mens bildet har egentlig en form for ro over seg når det er så mørkt. Tror at snøen ville blitt for lys, og man hadde mistet litt av roen? Behagelig bildet med andre ord.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 skal kjøre opp lyset litt så får vi se om det blir bedre eller ikke.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 V2 i første post Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 fortsatt undereksponert. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 sånn.. da har dratt litt hardere i spakene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 sånn.. da har dratt litt hardere i spakene Jo - mistet egentlig noe av roen - nå ble det mer bevegelse, i stedet for et rolig øyeblikksbilde.. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Et helt ok bilde. Eneste jeg kunne tenkt meg var større dof. Slik det er nå blir for stor del av bilde ute av fokus... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Takker for inspillene. Tror nok jeg går for originalen da denne ble mer hva jeg så for meg at det skulle bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå