breiulf Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøp deg lovlig windows du Huff, har lite lyst til å begynne med Vista... men jeg tror ikke denne cpu feilen er der pga en "lånt" xp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Windows 7 Beta bruker jeg, koster ikke noe men utløper til høsten. Ville brukt det midlertidlig, tatt backup og brukt windows 7 ja. http://www.microsoft.com/windows/windows-7...a-download.aspx Helt lovlig og med lovlig key. Det er ikke plaga av ormer og annet møl. Endret 6. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "Files Infected: C:\WINDOWS\system32\antiwpa.dll (Trojan.I.Stole.Windows) -> No action taken." Sier vel sitt om problemet.. Lenke til kommentar
breiulf Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 "Files Infected:C:\WINDOWS\system32\antiwpa.dll (Trojan.I.Stole.Windows) -> No action taken." Sier vel sitt om problemet.. Har windows XP en timer funksjon da som sier at etter så og så lang tid så skal XP gå bananas? Har jo vært bra hele tiden inntil de to siste ukene. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Som sagt... det er ikke stort man kan lese utav grav som ikke viser annet enn verdien "100%", Post screenshot slik som snippsat beskriver! Sorter lista etter synkende cpu bruk og evt. expand den prosessen som suger cpu. Hvis du ikke får tatt screenshot av fenomenet sånn på sparket, kan du sortere etter cpu-tid og se om noe utmerker seg der. Endret 6. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
breiulf Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Som sagt... det er ikke stort man kan lese utav grav som ikke viser annet enn verdien "100%", Post screenshot slik som snippsat beskriver! Sorter lista etter synkende cpu bruk og evt. expand den prosessen som suger cpu. Hvis du ikke får tatt screenshot av fenomenet sånn på sparket, kan du sortere etter cpu-tid og se om noe utmerker seg der. Hei JKJK Sjekket programet, og i nedre v. hjørne viser det 1.5 på cpu bruk? antar jeg. I går var prosessoren grei, men dagen før var den et helvete rett og slett. Frøys maskina maaaaaaaaaange ganger, ene cpuen maxa ut plutselig osv. Grusomt Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Et screenshot kunne kanskje hjulpet.... Sorter lista etter synkende cpu bruk og evt. expand den prosessen som suger cpu. Hvis du ikke får tatt screenshot av fenomenet sånn på sparket, kan du sortere etter cpu-tid og se om noe utmerker seg der. Min laptop i process explorer sortert etter prosentvis cpu-bruk: Min laptop i process explorer sortert etter cpu-tid: CPU-tid visning finner du ved å klikke: View --> Set Columns --> Process performance --> kryss av for cpu time. Prøv forøvrig med en linux live cd og test om pc'en fortsatt er ustabil. I såfall ligger det an til et bios/hardware problem (oppdatert bios og drivere foresten?) Endret 7. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ta ut Linksys kortet og sjekk om pcen blir mer stabil da. Trådløse kort kan lage mye trøbbel hvis det er feil på de. Lenke til kommentar
breiulf Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Neste gang cpu makser ut skal jeg legge ut et bilde. Er ikke hjemme i helga så det skjer ikke før søndagen maks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå