Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dual CPU - ene CPU bruker 100%

Anbefalte innlegg

Finner ikke noe virus, testet Avast og Avira. null og niks. Maskina har blitt så rar i det siste. Ene cpuen brukes 100%, maskina fryser mye... siste uken har den vært tragisk.

Har generelt stor forståelse for IT, er selv utdannet innenfor feltet, men dette her forstår jeg ikke. Noen som har et tips?

Task manager; under prosesser ser helt normal ut. ikke noe som bruker enorme ressurser.

Noen som har peiling her? er over 1 år siden jeg reinstallerte win xp men maskina har vært super den helt til de siste 14 dagene.

Aner ikke om dette har noe med saken å gjøre, men for 2 uker siden monterte jeg på en fan mate for å få CPU vifta til å roe seg noen hakk. Den bråker som bare det. Cpu er AMD 64 x2 Dual core cpu 4200+

Vifta begynte og hakke, det var slik at den slo seg av og, windows bare loaded og loaded ver reboot. Starta ikke opp etter man ser win logoen som laster...

Fjernet ganske kjapt fan maten, skrudde opp farta til normalt igjen og tok den ut.

Etter dette ville ikke maskina starte opp, kom bare til win xp logoen, eller fikk sort skjerm.

Avmonterte 2 harddisker, da virka den som bare det. PSU problem? men disse diskene er nå plugget tilbake, og maskina funker greit, men plutselig er den treg og cpu er i full bruk (100%)

Noen råd hadde vært suverent her. Har tenkt på reinstallering, men synes det høres rart ut siden jeg ikke har endret eller slettet noen filer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei breiulf!

Gjerne skriv opp listen over all maskinvare, ivertfall, hovedkort, minne, skjermkort og PSU, det vil gjøre det lettere å få hjelp til feilsøking.

Jeg er litt usikker på om du har et eller to problemer her, eventuelt om det ene skyldes det andre.

Det er relativt enkelt å sjekke om maskinen har stabilitetsproblemer; kjør benchmark eller diagnoseverktøy. En veldig hendig plate som alle burde ha i hus er Ultimate Boot CD, med den kan du blant annet kjøre en rekke diagnoseverktøy. Brenn den ut til en CD-plate og start opp maskinen med den. (si ifra om du ikke vet hvordan du brenner ut et ISO-image) Trykk ENTER for å komme inn i menyen, velg så "Mainboard Tools", og henholdsvis "CPU Tests" og "Memory Tests". Du har også mulighet til benchmark fra platen, men det kan være like greit å kjøre slikt fra Windows, om du klarer det.

Angående Windowsen, så er det ikke unormalt at den blir treg etter hvert, men det er litt rart at den ene CPUen blir så belastet. Sjekk om "svchost.exe" bruker store ressurser. Det kan være drivere som skaper problemer, men du bør kunne se hva som belaster maskinen.

Om problemet vedvarer, så spørr meg gjerne.

Om jeg ikke er til hjelp, så beklager jeg at jeg har forstyrret deg.

Mvh,

efikkan.

Lenke til kommentar
Hei breiulf!

Gjerne skriv opp listen over all maskinvare, ivertfall, hovedkort, minne, skjermkort og PSU, det vil gjøre det lettere å få hjelp til feilsøking.

Jeg er litt usikker på om du har et eller to problemer her, eventuelt om det ene skyldes det andre.

Det er relativt enkelt å sjekke om maskinen har stabilitetsproblemer; kjør benchmark eller diagnoseverktøy. En veldig hendig plate som alle burde ha i hus er Ultimate Boot CD, med den kan du blant annet kjøre en rekke diagnoseverktøy. Brenn den ut til en CD-plate og start opp maskinen med den. (si ifra om du ikke vet hvordan du brenner ut et ISO-image) Trykk ENTER for å komme inn i menyen, velg så "Mainboard Tools", og henholdsvis "CPU Tests" og "Memory Tests". Du har også mulighet til benchmark fra platen, men det kan være like greit å kjøre slikt fra Windows, om du klarer det.

Angående Windowsen, så er det ikke unormalt at den blir treg etter hvert, men det er litt rart at den ene CPUen blir så belastet. Sjekk om "svchost.exe" bruker store ressurser. Det kan være drivere som skaper problemer, men du bør kunne se hva som belaster maskinen.

Om problemet vedvarer, så spørr meg gjerne.

Om jeg ikke er til hjelp, så beklager jeg at jeg har forstyrret deg.

Mvh,

efikkan.

Hei efikkan. Jeg setter pris på all hjelp :) tusen takk.

Dette problemet(ene) er til å gruble seg i hjel på.

Akkurat nå er cpu normal. Men plutselig er den ene på 100%, den andre cpu på 1%, dvs, hoved styrken av cpu bruken ligger stabilt på 50 - 52% totalt.

Maskina har hatt en tendens til pakke ut rar filer veldig tregt den siste uka, men i dag er alt normalt. Det var og normalt forrige uke, noen dager, så ble det tregt igjen.

Jeg vedlikerholder maskina relativt bra, og maskina er ikke treg "til vanlig"

De første dagene mistenkte jeg at problemet var PSUen, men dette er jeg noe usikker på.

Maskin varen er som følgende:

- AMD Athlon 64 x2 dual core cpu 4200+

- Radeon x800 pro GFX kort som ble totalt overhalet forrige uke for støv og møkk.

- 4 western digital disker + 1 seagate disk. Kunn sata 2.

- Asus A8N HK

- Linksys trådløst nettverks kort.

Maskina har vært bra i over 1,5 år, men som sagt er det noe som har skjedd de siste 2 ukene.

Jeg har 7 svchost.exe som kjører i task manager. Disse varierer fra 5 MB til 30 MB minne bruk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du har tydeligvis en viss oversikt over Task Manager.

Regner med at du da vet at du kan se hvilken prosess om trekker CPU.

Det hjelper om du kan finne ut hvilken prosess det er som "looper".

Enten har du ett virus/trojan, eller så har det mest sannsynlig ett hw/driver-problem (når den ene kjernen "looper").

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Du har tydeligvis en viss oversikt over Task Manager.

Regner med at du da vet at du kan se hvilken prosess om trekker CPU.

Det hjelper om du kan finne ut hvilken prosess det er som "looper".

Enten har du ett virus/trojan, eller så har det mest sannsynlig ett hw/driver-problem (når den ene kjernen "looper").

Jeg er ikke helt sikker på hvilken kolonne jeg skal hente fram for å se hva som trekker CPU kraften. Det som bruker mest minne er Mozilla, ellers ikke noe dramatisk. Akkurat nå oppfører maskina seg, men om 2 dager kan det være like ille som det var de forrige 3-4 dagene. I går måtte maskina restartes sikkert 7 ganger. Den baren henger seg opp plutselig, som regel 2 miutter etter oppstart.. Har søkt etter virus via Avast og Avira anti virus.

Har og kjørt spybot. Både spybot og Avira fant noe snadder, spybot fant og fjernet noe som ikke gjorde susen. Avira fant exe filer som ikke er virus egentlig... merkelig.

Hvordan kan jeg finne ut angående hva slags prosess som "looper" da egentlig? :)

PS. Har ikke installert noen nye drivere i det siste, men jeg la in SMART disk eller noe i den dur som sjekker status på diskene. Dette prog er forresten fjernet.

Lenke til kommentar

Tusen takk for all respons :)

Setter virkelig pris på dette

Her er logg fra HijackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 20:45:53, on 05.02.2009

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.20935)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

c:\windows\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

c:\windows\system32\Ati2evxx.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\sched.exe

C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avguard.exe

C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avesvc.exe

C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe

C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe

C:\WINDOWS\system32\IoctlSvc.exe

C:\WINDOWS\System32\snmp.exe

C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe

C:\Program Files\Linksys Wireless-G PCI Wireless Network Monitor\WLService.exe

C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDSched.exe

C:\Program Files\Linksys Wireless-G PCI Wireless Network Monitor\WMP54Gv4.exe

C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avmailc.exe

C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\AVWEBGRD.EXE

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe

C:\WINDOWS\system32\WDBtnMgr.exe

C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe

C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe

C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe

C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe

C:\mIRC\Mirc.exe

C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe

C:\Program Files\NfoDiz\Nfodiz.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.yasp.no/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =

R3 - Default URLSearchHook is missing

O1 - Hosts: 85.17.40.69     tracker.oink.me.uk

O1 - Hosts: 85.17.40.71     oink.me.uk

O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll

O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\3.1.807.1746\swg.dll

O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] atiptaxx.exe

O4 - HKLM\..\Run: [WD Button Manager] WDBtnMgr.exe

O4 - HKLM\..\Run: [sony Ericsson PC Suite] "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe" /startoptions

O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avgnt.exe" /min

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

O4 - HKCU\..\Run: [indxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe" ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'LOCAL SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [showDeskFix] regsvr32 /s /n /i:u shell32 (User 'Default user')

O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe

O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll

O9 - Extra button: (no name) - {85d1f590-48f4-11d9-9669-0800200c9a66} - C:\WINDOWS\bdoscandel.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Uninstall BitDefender Online Scanner v8 - {85d1f590-48f4-11d9-9669-0800200c9a66} - C:\WINDOWS\bdoscandel.exe

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O15 - ProtocolDefaults: '@ivt' protocol is in My Computer Zone, should be Intranet Zone (HKLM)

O15 - ProtocolDefaults: 'file' protocol is in My Computer Zone, should be Internet Zone (HKLM)

O15 - ProtocolDefaults: 'ftp' protocol is in My Computer Zone, should be Internet Zone (HKLM)

O15 - ProtocolDefaults: 'http' protocol is in My Computer Zone, should be Internet Zone (HKLM)

O15 - ProtocolDefaults: 'https' protocol is in My Computer Zone, should be Internet Zone (HKLM)

O16 - DPF: {30528230-99f7-4bb4-88d8-fa1d4f56a2ab} (YInstStarter Class) -

O16 - DPF: {5D86DDB5-BDF9-441B-9E9E-D4730F4EE499} (BDSCANONLINE Control) - http://download.bitdefender.com/resources/scan8/oscan8.cab

O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/...lscbase6662.cab

O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll

O20 - Winlogon Notify: Antiwpa - C:\WINDOWS\SYSTEM32\antiwpa.dll

O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe

O23 - Service: Avira Premium Security Suite Firewall (AntiVirFirewallService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avfwsvc.exe

O23 - Service: Avira Premium Security Suite MailGuard (AntiVirMailService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avmailc.exe

O23 - Service: Avira Premium Security Suite Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\sched.exe

O23 - Service: Avira Premium Security Suite Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avguard.exe

O23 - Service: Avira Premium Security Suite WebGuard (antivirwebservice) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\AVWEBGRD.EXE

O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe

O23 - Service: Avira Premium Security Suite MailGuard helper service (AVEService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\Avira Premium Security Suite\avesvc.exe

O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe

O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe

O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe

O23 - Service: PDEngine - Raxco Software, Inc. - C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDEngine.exe

O23 - Service: PDScheduler (PDSched) - Raxco Software, Inc. - C:\Program Files\Raxco\PerfectDisk\PDSched.exe

O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\WINDOWS\system32\IoctlSvc.exe

O23 - Service: STI Simulator - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe

O23 - Service: WMP54Gv4SVC - GEMTEKS - C:\Program Files\Linksys Wireless-G PCI Wireless Network Monitor\WLService.exe

--

End of file - 10352 bytes

Lenke til kommentar
post-63307-1233861498_thumb.png

Trykk to ganger på CPU-kolonnen, da skal de mest krevende prosessene komme øverst. Normalt skal "Ledig systemprosess" oppta det meste av kapasiteten.

System Idle Process har under CPU: 99.

Resten har stort sett 0, en og annen har 0.1, 0.2 og 03..

Er dette ille eller? Har igrunn ikke greie på akkurat dette :)

Lenke til kommentar
post-63307-1233861498_thumb.png

Trykk to ganger på CPU-kolonnen, da skal de mest krevende prosessene komme øverst. Normalt skal "Ledig systemprosess" oppta det meste av kapasiteten.

System Idle Process har under CPU: 99.

Resten har stort sett 0, en og annen har 0.1, 0.2 og 03..

Er dette ille eller? Har igrunn ikke greie på akkurat dette :)

Helt normalt det, "system idle" er ledig kapasitet. Om det ikke er samsvar mellom summen av bruken til de andre prosessene (utenom idle) og grafen over CPU-bruk, så har du (som nevnt et par ganger tidligere) enter driverproblemer eller ulumskheter på ferde (virus, ormer og meitemark).
Lenke til kommentar

Sjekk cpu tempen (i bios)!

Har vært borti lignende fenomener (ingen prosess som utmerket seg i taskmanager eller process explorer) med uforklarlig høy cpubruk, og da var det temperaturen som var årsaken (75+ grader idle). Det var på en gammel AMD XP2600+

Spyware kan også som nevnt gi lignende utslag. Malwarebytes.org

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Her er bilde fra process explorer jeg la inn... står cpu er nesten 100%, i task manager viser den helt vanlig cpu bruk akkurat nå...

Bios viser rundt 30 noe grader på cpu og 35 grader eller noe på hovedkortet.

Mener det har vært sånn så lenge jeg kan huske :)

post-71884-1233864129_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Malwarebytes akkurat nå

Kan du poste loggen den lager.

Vi kan kjøre noe kraftigere,så vi er sikker på at du ren for malware.

Hijackthis loggen ser grei ut.

Last Combofix ned ,legg på skrivebordet.

Ikke klikk på vindu mens programmet kjører.

post logg C:\combofix.txt

Bruke process explorer.

340012.jpeg

Legg logger i spoiler(more options->insert special item->spoiler)

Edit:før du kjører combofix,merker du av så MBAM sletter det den finner.

Da skal det ikke stå no action taken

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar

Logg fila fra Malwarebytes:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.33

Database version: 1654

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

05.02.2009 22:23:15

mbam-log-2009-02-05 (22-23-11).txt

Scan type: Full Scan (C:\|)

Objects scanned: 113062

Time elapsed: 45 minute(s), 31 second(s)

Memory Processes Infected: 0

Memory Modules Infected: 1

Registry Keys Infected: 0

Registry Values Infected: 0

Registry Data Items Infected: 0

Folders Infected: 0

Files Infected: 1

Memory Processes Infected:

(No malicious items detected)

Memory Modules Infected:

c:\WINDOWS\system32\antiwpa.dll (Malware.Tool) -> No action taken.

Registry Keys Infected:

Registry Values Infected:

Registry Data Items Infected:

Folders Infected:

Files Infected:

C:\WINDOWS\system32\antiwpa.dll (Trojan.I.Stole.Windows) -> No action taken.

Den vil ikke fjerne de to filene før neste omstart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...