Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei! Jeg bruker Nokia N73, og ønsker å kunne ta opp samtaler for å huske hva som blir sagt. Jeg har 2 GB minnekort, så det overrasker meg stort at en slik funksjon ikke fulgte med telefonen. Det burde i hvert fall ikke være plassproblemer som ligger i veien. Vet du om et godt program, gjerne et du har testet selv, som er gratis, og ikke har virus? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm... Merkelig at denne ikke har denne funksjonen...? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Har den det, da? så fall er det godt skjult. Den har stemmeopptager (diktafon) men jeg tror ikke den kan slås på automatisk når jeg ringer, eller noen ringer til meg. Hvis jeg allerede har funksjonen, er ingenting bedre. Men da må noen forklare meg hvor den ligger. :-) Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne funksjonene må jo aktiveres uner en samtale. Har du ikke en "meny" når du er i samtale? Der pleier det og stå "ta opp" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Når samtalen allerede har startet, må jeg jo konsentrere meg om å snakke. Jeg ønsker noe som automatisk lagrer alt som sies på min mobil. Jeg kan da ikke være den første i verden som har tenkt på noe sånt? Menyen er tilgjengelig under samtale, men jeg har aldri testet å starte opptakeren under samtale. Endret 5. februar 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ok... Finnes det, er jeg også ute etter et program til SE, som starter opptak automatisk Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det finnes flere slike programmer til symbian. Har ikke hatt behov for å ha slike program, så har ikke prøvd noen av dem. Men de fleste koster nok litt penger. Her kan du finne ett av dem http://my-symbian.com/s60v3/software/appli...amp;fldAuto=214 Du kan også sjekke anbefalte programmer til symbian s60 3rd på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå