gorpium Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Helikopter som lander. *Note to self; snu deg og dukk før snøstormen kommer* Hva synes folket? 17mm f/14 1/200sek ISO 500 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 faktisk et litt tøft bilde, får litt sånn krigs følelse Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 faktisk et litt tøft bilde, får litt sånn krigs følelse Da skulle jeg også likt å se noen soldater som løper bort, kanskje med en båre. Får litt samme følelsen, gorpium har klart å fange bevegelsen i helikopteret. Jeg ser nesten for meg at det lander. flott! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Takk skal dere ha. Helikopteret transporterte soldater, så har bilder av de sammen med helikopteret også. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Velykket bilde Bell antar jeg? Lykke til videre i "krigen"! Håper å få sett masse tøffe actionbilder etterhvert! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Råstilig! Dette likte jeg virkelig. Passet bra i SH! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Takk skal dere ha. Det er en Bell ja. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 er en Bell 412 Arapaho for å være helt nøyaktig. Veldig stilig bilde, fikk litt Robert Capa-følelse Lenke til kommentar
OSFlydal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Stilig bilde..tenker på filmer fra Vietnam-krigen jeg nå..om du ser bort fra snøen da "åf kårse" Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe. Utmerket Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Actionfylt og flott,og her funka det med S/H Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vakkert! De eneste helikopterene jeg har tatt bilde av, er modeller Edit: Jeg kan kansje presisere hva jeg liker. Siluetten av helikopteret var bare herlig. Snøen som fyker. De majestetiske skyene. Omigod, nesten slik at krig blir perverst. Endret 6. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hahaha Kjempe kjekt å høre entusiasmen for mitt bilde. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alt for enig med J@cob. Herlig det her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pent, veldig veldig pent. Artig detalje med at fjelltoppen har lys på seg også. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pent, veldig veldig pent. Artig detalje med at fjelltoppen har lys på seg også. La merke til det også, her er det mange ting som har klaffet på en gang. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Flaks og en D3 er eneste grunnen til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå