hitokiri Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lekkasje viser nytt tastaturkonsept. Les mer Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ikke den peneste mobilen.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ikke den peneste mobilen.. Men langt fra stygg . Lenke til kommentar
Relaxo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var ikke direkte fin, men ser bra ut Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det konseptet der kan lønne seg fordi som bruker telefonen sin til å redigere dokumenter og websurfing, men mulig telefonen vil være litt i største laget. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ser at målene på tastaturet er bredere enn på selve telefonen. Når den slås sammen, vil tastaturet stikke utenfor. Det er neppe riktig at det er slik den skal bli.. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det noen som har erfaring med andre dual-sim telefoner? Det finnes jo haugevis av slike under merkenavn som Nckia, iFone, og andre skremmende navn. Evt noen erfaring med slike adaptere som gjør at man får to sim i samme telefon? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 dealextreme.com har mange dualsim løsninger, av hvilken kvalitet de er ønsker jeg ikke å si noe på da jeg ikke har en telefon med den muligheten. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 dealextreme.com har mange dualsim løsninger, av hvilken kvalitet de er ønsker jeg ikke å si noe på da jeg ikke har en telefon med den muligheten. Finnes det noen oversikt over hvilke telefoner som funker med doble simkort? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, den er meget lettanvendelig og heter "search". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg