Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jeg trenger hjelp til sløydoppgave

Anbefalte innlegg

Jeg har prosjekt i sløyd nå og tenker på hva jeg skal lage. Vi får veldig pluss for kreativitet og det jeg skal lager bør ha en middels vansklighets grad. Vi fikk ingen andre regler og følge.

Jeg håper dere er mer kreative enn meg og kan komme med forslag til oppgaven min. Takker for alle saklige svar :)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prosjekt i sløyd nå og tenker på hva jeg skal lage. Vi får veldig pluss for kreativitet og det jeg skal lager bør ha en middels vansklighets grad. Vi fikk ingen andre regler og følge.

Jeg håper dere er mer kreative enn meg og kan komme med forslag til oppgaven min. Takker for alle saklige svar :)

jeg laget en armbrøst da jeg hadde sløyd med litt selvlaget gravyr på stokken. var veldig artig,da skjøt vi på blink med dartpiler i spisefri;P

Lenke til kommentar

jeg laget en armbrøst da jeg hadde sløyd med litt selvlaget gravyr på stokken. var veldig artig,da skjøt vi på blink med dartpiler i spisefri;P

Men det var nok før de ble ulovlige i Norge :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...