Natrium Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har prosjekt i sløyd nå og tenker på hva jeg skal lage. Vi får veldig pluss for kreativitet og det jeg skal lager bør ha en middels vansklighets grad. Vi fikk ingen andre regler og følge. Jeg håper dere er mer kreative enn meg og kan komme med forslag til oppgaven min. Takker for alle saklige svar Endret 6. februar 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har prosjekt i sløyd nå og tenker på hva jeg skal lage. Vi får veldig pluss for kreativitet og det jeg skal lager bør ha en middels vansklighets grad. Vi fikk ingen andre regler og følge. Jeg håper dere er mer kreative enn meg og kan komme med forslag til oppgaven min. Takker for alle saklige svar jeg laget en armbrøst da jeg hadde sløyd med litt selvlaget gravyr på stokken. var veldig artig,da skjøt vi på blink med dartpiler i spisefri;P Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Da jeg drev med sløyd på ungdomsskolen lagde jeg en kniv. Å lage en kniv er ikke så altfor vanskelig, men det tar en del tid. Kniven kan komme til nytte senere. Endret 6. februar 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har prosjekt i sløyd nå og tenker på hva jeg skal lage. Vi får veldig pluss for kreativitet og det jeg skal lager bør ha en middels vansklighets grad. Vi fikk ingen andre regler og følge. Jeg håper dere er mer kreative enn meg og kan komme med forslag til oppgaven min. Takker for alle saklige svar jeg laget en armbrøst da jeg hadde sløyd med litt selvlaget gravyr på stokken. var veldig artig,da skjøt vi på blink med dartpiler i spisefri;P Men det var nok før de ble ulovlige i Norge :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå