Proxor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei. har kjøpt ny bil og får den på tirsdag, har sett den og lurer på va dette er, ser det er ein mobilholder til nokia men va mer? greit og vite så eg ikke bare røsker bort noe eg kansje har bruk for. går ledning fra den, og 2 utstikk, eg har bare 1 sån hull under min nokia som er til lading. Tenkte kansje det er noe handsfree opplegg? det er ein liten box oppe i gjørne på vinduet, tenkte kansje den har noe med dette og gjøre? isåfall hvordan fungerer dette, setter på mobilen så kan man bare prate i veg og dem hører deg og eg hører dem gjenom høgtalerane i bilen eller? isåfall må cd/radio stå på? litt vanskeli og se på bilde kansje men var det eg hadde liggande. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når jeg har sett slike "bokser" montert i ruten der, er det signalmottaker til drosjesentralen... Men det er nok handsfree opplegg ja... at lyden kommer ut høyttalerne. Tror ikke du trenger å ha anlegg på nei. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det der er en helt vanlig orginal nokia handsfree ja, så hvis du har en nokia tlf som passer i den, så er det tut og kjør. Du vil da få lyden i fronthøyttalerene i bilen, når du ringer, og musikken fader da også, selvfølgelig.... Har du ikke tenkt til å bruke det, så er det bare å fjerne det... det har en ledning til jord, to til strøm, og en til spillerens tlf mute. Boksen i ruta er forøvrig antenna til HF settet... Endret 5. februar 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 oki takk, noen som har peil på om det er nyere nokia modeller som da har 1 exstra slikt hull under da eller? fordi min har det ikke og det er ein litt gammel modell. rundt 4år gammel. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ikke 3310 og 3330 2 slike hull. Med andre ord ikke de nyeste telefonene. Er nok derfor du fikk med settet også tenker jeg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette ligner på en handsfree beregnet på 6210/6310-telefonene, disse to (klassiske) røverne: Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 kansje det går an og bytte ut pluggene eller sette noe nedpå dem gamle pluggene som gjør at dem går til nyere telefoner? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg var helt sikker på at jeg skulle finne dette bildet når jeg klikket meg inn i denne tråden: Endret 6. februar 2009 av Sluquet Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Finn ut hvilken HF dette er.... er den av litt nyere dato, så kan holderen byttes ut slik at den passer din tlf.... Ps: det ser ikke ut som det der er en kark91, som er til de gamle nokiane som er vist over her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå