Duckroll591 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 jeg strøk i gym i 1. klasse allmen vgs, vil dette ha noe å si hvis jeg ikke stryker det siste året? må jeg ta eksamen som privatist? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er det siste halvåret som teller. Stå på! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan går det an å stryke i kroppsøving? .. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vil tippe skulk etc. Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Vil tippe skulk etc. Skulk gir ikke stryk. Derimot kan mye fravær gi IV. Så ja, lurer jeg også. Hvordan strøyk du? :o Endret 5. februar 2009 av Xomg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 IV er stort sett det samme som stryk. Lenke til kommentar
Emelina Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dersom du tar kroppsøvning som privatist etter å ha fått "ikke vurdert" i faget, må du ta en teoretisk eksamen. Dersom du tar kroppsøvning som privatist og har fått 1, må du ta en praktis og en teoretisk eksamen. Høyt fravær kan føre til nedsatt karakter, og i verste fall mister du karakteren. Dersom du står i fare for dette, er i grunn det beste for deg å bare sørge for å få "ikke vurdert". Nå skal det også nevnes at etter den nye reformen skal elevens karakter baseres på utvikling gjennom skoleåret og faglig kunnskap ved terminslutt. Det vil altså si at dersom du jobber deg oppover og står på en femmer på slutten av året, skal du ha fem i faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå